صابون

پوست ما اسیدی است در حالی که سوپ قلیایی است. فقط صابون صورت برای جوش ساخته نمی شوند. این با این فکر ساخته شده است که بتوان از آن برای کل بدن استفاده کرد.

به همین دلیل حاوی عناصر سخت و بر پایه قلیایی است که به از بین بردن کثیفی از کل بدن کمک می کند زیرا پوست ضخیم است. اما زمانی که این عناصر مضر به طور مرتب روی صورت استفاده شوند باعث خارش و قرمزی پوست می شود زیرا پوست اسیدی است.

برخی از صابون‌ها می‌توانند PH بالایی داشته باشند که می‌تواند به پوست حساس آسیب برساند. PH بالا می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در خارجی ترین لایه پوست شود که به لایه شاخی پوست معروف است.

لایه‌های داخلی پوست توسط این لایه شاخی محافظت می‌شود، بنابراین وقتی با صابون‌های خشن تماس پیدا می‌کند، پوست را کم آب می‌کند.

افراد دارای پوست چرب معمولا با مشکلاتی مانند جوش، جوش و خال مواجه می شوند. در چنین مواردی، باید یک شوینده صورت بدون صابون که حاوی اسید سالیسیلیک است که از ایجاد جوش جلوگیری می کند، پیدا کنید.

صابون

همراه با معادلات مختلف بدون چربی که نه تنها به از بین بردن چربی از نواحی بیرونی بلکه از اعماق داخل پوست نیز کمک می کند.

جوش و آکنه از جمله مشکلاتی است که معمولا افراد با آن مواجه می شوند. در چنین مواردی، شستشوی صورت بدون صابون که حاوی روغن درخت چای، چریش، زردچوبه و مواد طبیعی تر است، همان چیزی است که افراد دارای پوست مستعد آکنه باید به سراغ آن بروند.

نه تنها به رفع آکنه روی صورت کمک می کند، بلکه از ایجاد پوست نیز جلوگیری می کند. برخی از شوینده‌های صورت بدون صابون که روی پوست‌های مستعد آکنه عالی عمل می‌کنند، هیمالیا، اولای، نوتروژنا و غیره هستند.

منظور از شستشوی صورت 100% بدون صابون چیست؟

100٪ بدون صابون به این معنی است که حاوی هیچ گونه افزودنی قلیایی و چربی نیست. این نوع شستشوی صورت برای افراد مبتلا به آلرژی و پوست حساس عالی است زیرا هیچ مشکل مضری برای پوست ایجاد نمی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *