قیسی

اگر می خواهید تمام خواص قیسی خورشتی را به صورت حضوری تجربه کنید، می توانید یک بسته 250 گرمی را به قیمت 6 یورو به صورت آنلاین یا یک سری بسته خریداری کنید و سعی کنید به مدت یک ماه آن را به عنوان میان وعده یا میان وعده میل کنید.

بنابراین آنها از قبل سنگ خورده اند، که باعث می شود حتی در کشوی میز نگهداری شوند. چند کالری؟

اگر زردآلوی تازه در هر 100 گرم 50 کالری داشته باشد، وقتی قیسی خورشتی را می خوریم، باید حدود 4 برابر بیشتر یا به ازای هر پوند 200 کالری بشماریم. اما ویتامین ها و املاح معدنی این میوه باقی می مانند و با آب از بین نمی روند.

به عنوان مثال پتاسیم، کلسیم، فسفر و آهن و همچنین ویتامین هایی مانند ویتامین، ویتامین C، E، K و J. اما بیشترین ویتامین A است، بنابراین به طوری که دو اونس زردآلو تازه نیاز روزانه یک فرد بالغ را پوشش می دهد، البته مقدار خشک آن بسیار کمتر است.

وقتی از آهن صحبت می کنیم، همیشه به اسفناج، گیاهان و بسیاری از مواد غذایی دیگر فکر می کنیم، اما نمی دانیم که حتی زردآلوی خشک نیز حاوی مقدار زیادی از آن است.

قیسی

آنها نه تنها سرشار از آهن هستند، بلکه دارای پتاسیم و ویتامین هستند، بنابراین حتی اگر تمایلی به پخت کیک یا شیرینی نداریم، بیایید آنها را بخوریم.

فقط آنها را به قطعات کوچک برش دهید و با ماست یا بستنی غنی کنید. یا یک کیسه ارگانیک را به عنوان میان وعده در کیسه نگه دارید.

آیا می توانم قیسی خورشتی در دوران بارداری بخورم؟ با توجه به خواص فراوان و قابلیت هضم زیاد زردآلو خشک، غذای مناسب و توصیه شده برای زنان باردار است.

به ویژه برای محتوای آهن، که همیشه خوب است در این مرحله کنترل شود. علاوه بر این، فیبر، برای منظم بودن روده، آنها را از سایر انواع میوه های خشک ارزشمندتر می کند.

لازم به ذکر است که قیسی خورشتی حاوی سولفیت هستند، ترکیبات حاوی گوگرد که ممکن است اثرات نامطلوبی برای افراد حساس به سولفیت ها، مانند کسانی که مبتلا به آسم یا سنگ کلیه هستند، داشته باشد.

دلیل بیشتری برای انتخاب محصولات ارگانیک است که مطمئناً حاوی سولفیت کمتری نسبت به میانگین هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *