گلاب

گلاب ربیع اصفهان یک فرآورده آرایشی با منشأ بسیار باستانی حتی هزاران ساله است که احتمالاً در خاورمیانه ایجاد شده و در طول زمان در سراسر اروپا گسترش یافته است و همیشه به عنوان یک مایع زیبایی با ارزش و بی نظیر برای هر خانمی به حساب می آمده است.

گلاب ربیع اصفهان یک فرآورده آرایشی با منشأ بسیار باستانی حتی هزاران ساله است که احتمالاً در خاورمیانه ایجاد شده و به مرور زمان در سراسر اروپا گسترش یافته است و همیشه به عنوان یک مایع زیبایی با ارزش و بی نظیر برای هر خانمی مطرح بوده است.

در واقع، گلاب ربیع اصفهان  واقعاً خارق‌العاده است که مزیت فرمول ساده و طبیعی را ارائه می‌کند و برای داشتن چهره‌ای همیشه شاداب و درخشان، بلکه برای کل بدن مفید است.

به همین دلیل، حتی امروزه گلاب همچنان خود را به عنوان یکی از پرفروش ترین اقلام در بخش آرایشی و بهداشتی تایید می کند.

Acqua alle Rose سالهاست که یکی از تولیدکنندگان اصلی این لوازم آرایشی بوده و در حال حاضر گلاب را به صورت آنلاین نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا قبل از خرید مستقیم آن در سایت، مشخصات محصول را مشاهده کنند.

گلاب

گلاب برای استفاده هر روز صبح، برای تقویت پوست قبل از استفاده از مرطوب کننده، به دلیل عملکرد انرژی بخش و بازسازی کننده آن ایده آل است.

می توان آن را مستقیماً با دست، روی پوست کاملاً تمیز صورت استفاده کرد، اما نه تنها: اسپری شده با بخارساز، به ماندگاری بیشتر آرایش کمک می کند و صورت را بسیار شاداب تر و آرام تر می کند.

در هنگام عصر، گلاب برای پاک کردن آرایش سبک و پاکسازی پوست از گرد و غبار و دود بسیار مناسب است، در حالی که اگر با یک پد پنبه ای روی ناحیه دور چشم بمالید، اثر آرامش بخشی دلپذیری دارد و علائم خستگی را از بین می برد.

سایه های تیره و پف کردگی. گذاشتن پدهای پنبه ای آغشته به گلاب روی چشم ها برای چند دقیقه نیز یک درمان عالی، ساده و موثر برای کاهش هر گونه احساس خستگی بینایی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *