یکی از مهم ترین عناصر (و اغلب نادیده گرفته می شود) برای پرورش یک انجیر برگ کمانچه سالم ، انتخاب بهترین خاک است.

پس از همه، خاک بخش عمده ای از محیط زیست درخت انجیر برگ کمانچه شما است! آنجا جایی است که ریشه ها زندگی می کنند و گیاه شما مواد مغذی و رطوبت زیادی را جذب می کند.

ارزش آن را دارد که تحقیقات خود را برای یافتن بهترین ترکیب خاک گلدان برای انجیر برگ کمانچه انجام دهید تا بتوانید سالم ترین و زیباترین گیاه ممکن را پرورش دهید!

انتخاب خاک برگ برای گلدان شما می تواند بر اینکه آیا روال آبیاری شما باعث می شود کمانچه شما بیش از حد، کم یا به درستی آبیاری شود، تأثیر بگذارد.

تعادل pH خاک شما بر نحوه جذب مواد مغذی توسط ریشه های کمانچه تأثیر می گذارد که تأثیر زیادی بر سلامت کلی درخت دارد.

در حالی که وسوسه انگیز است که کمانچه جدید خود را به خانه بیاورید و آن را در هر ترکیب گلدان قدیمی که ممکن است در اطراف آن نشسته اید قرار دهید، ارزش آن را دارد که درختان انجیر برگ کمانچه واقعاً به چه چیزی نیاز دارند تا بتوانید خاک مناسب را تهیه کنید.

این انتخاب می تواند تجربه شما را به عنوان یک والد انجیر برگ کمانچه ایجاد کند یا شکسته شود!

خاک ایده آل برای کمانچه ها باید تعادل زهکشی و حفظ آب داشته باشد و PH مناسب برای اطمینان از جذب بهینه مواد مغذی داشته باشد.

و در حالت ایده آل، بهترین مخلوط خاک گلدان برای انجیر برگ کمانچه باید دارای تعادل ایده آل مواد مغذی باشد تا از رشد و سلامت کمانچه شما حمایت کند!

برای یک والدین گیاه آپارتمانی واقعاً جدی، مخلوط کردن خاک گلدان خود یک مهارت مفید است! گیاهان برای رشد به ترکیبات متفاوتی در خاک گلدان خود نیاز دارند و انجیر برگ کمانچه تفاوتی ندارد.

در اینجا برخی از مواد متداول که در بسیاری از دستور العمل های مخلوط گلدان خانگی پیدا می کنید، آورده شده است، و این موارد می تواند هنگام مخلوط کردن مخلوط گلدان انجیر با برگ کمانچه مفید باشد.

در حالی که مواد اولیه زیادی برای خرید از قبل ضروری است، این عناصر در انواع مخلوط های مختلف گلدان برای گونه های مختلف گیاهی بسیار رایج هستند.

بنابراین اگر گیاهان زیادی دارید، از آنها استفاده زیادی خواهید کرد!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *