خودکار

در دنیای دیجیتال ما، یادداشت برداری فیزیکی با خودکار بیک طلایی به اندازه استفاده از سنگ و اسکنه قدیمی به نظر می رسد.

از آنجایی که بیشتر کارهای ما بر روی رایانه انجام می شود، یادداشت های ما نیز از قبل وجود دارد. پس چرا کسی توصیه می‌کند در راه جلسه بعدی، پد و خودکار قدیمی را از بین ببرید؟

هنگام یادداشت برداری روی کاغذ با خودکار بیک طلایی، تمایل بیشتری به حضور در جلسه دارید و مهم ترین ایده ها را یادداشت می کنید. این به شما این امکان را می دهد که واقعاً گوش کنید و شرکت کننده فعال تری باشید.

بسیاری از ما می توانیم به همان سرعتی که صحبت می کنیم تایپ کنیم. به همین دلیل، یادداشت برداری توسط رایانه اغلب به رونویسی تبدیل می شود. به جای پردازش اطلاعات، همه آن را کلمه به کلمه حذف می کنیم.

با این حال، اگر با خودکار بیک طلایی و کاغذ یادداشت برداری می کنید، احتمالاً نمی توانید هر کلمه را ضبط کنید. برای یادداشت برداری خوب، باید به طور انتقادی فکر کنید که چه اطلاعاتی مفید است که بعداً به آنها مراجعه کنید.

خودکار

اتصال فیزیکی به یادداشت های شما به یادآوری اطلاعات کمک می کند. شما می توانید راحت تر ایده هایی را که تصمیم گرفتید به اندازه کافی مهم باشند را به خاطر بسپارید تا در آن جلسه تیم بنویسید. تمرکز بیشتر و تفکر انتقادی در حین یادداشت برداری به شما در حفظ اطلاعات کمک می کند.

چند نفر از شما «دودل‌باز» هستید؟ به نظر می رسد ابله سازی لزوماً شما را از گوش دادن منحرف نمی کند. اغلب می تواند به ذهن شما کمک کند تا به جایی برود که بتواند اطلاعات را بهتر هضم و پردازش کند.

یادداشت برداری فیزیکی با خودکار بیک طلایی و دادن فضای ذهنی برای ایجاد ارتباطات فیزیکی، خلاقیت و حفظ شما را تقویت می کند.

یادداشت های فیزیکی خود را به یادداشت های دیجیتال تبدیل کنید. فقط به این دلیل که یادداشت های خود را با خودکار بیک طلایی و کاغذ گرفته اید، به این معنی نیست که آنها باید همین طور بمانند!

بسیاری از برنامه های یادداشت برداری به شما امکان می دهند یادداشت های فیزیکی خود را آپلود کنید. فقط از صفحه عکس بگیرید و آن را در یک نوت بوک در برنامه مورد علاقه خود ذخیره کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *