بعد از اینکه کفش های خود را تمیز کردید (با یک پاک کننده یا با پارچه کمی مرطوب)، حالت دادن به آنها مرحله بعدی است. تهویه مطبوع باید اساس روال مراقبت از چرم شما باشد. از 25 راهنمای مراقبت از کفشی که خواندم – نوشته شده توسط متخصصان مراقبت از کفش، کفاشیان، دباغان چرم و علاقه مندان به واکس کفش سفید – 21 راهنما با اشتیاق استفاده از نرم کننده را توصیه کردند (چهار راهنما که اصلاً استفاده از نرم کننده را ذکر نکردند. ). حالت دادن به کفش شما یک مرحله حیاتی است زیرا چرم اساساً گوشتی است – بدون مرطوب کردن، انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و با ایجاد چین و چروک ظاهری کاملاً کدر پیدا می کند. در شرایط شدید، چرم شروع به ترک خوردن و پوسته پوسته شدن می کند که در بیشتر موارد برگشت ناپذیر است.

چرم اساساً گوشتی است – بدون مرطوب شدن، انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و با ایجاد چین و چروک ظاهری کاملاً کدر پیدا می کند.

پس از خواندن بحث‌های ۲۰ صفحه‌ای درباره انتخاب واکس کفش مشکی در انجمن‌های لباس مردانه، خواندن راهنماهای مراقبت از کفش، صحبت با متخصصان مراقبت از چرم و دباغ‌ها، و انجام آزمایش در فروشگاه با استنلی مایز و خدمه‌اش، می‌توانم با اطمینان بگویم که Saphir Renovateur ارزش هزینه اضافی را نسبت به بالم چرم ونیزی و نرم کننده چرمی واکس کفش رنگ سفید دارد.

مراقبت از کفش چرم ونیز مرهم سافیر مقایسه نوساز
مقایسه واکس کفش خانگی کردن چرم ونیزی (سمت چپ) و سافیر رینووتور (سمت راست): توجه کنید که چگونه Renovateur سطحی براق‌تر به جا می‌گذارد و چین و چروک‌های خط مو را که هنوز در سمت درمان‌شده با ونیزی وجود دارد، برطرف می‌کند.
Renovateur تبلیغات زیادی در مورد توانایی های ظاهراً معجزه آسای خود در تغذیه چرم دارد. اگرچه بخش زیادی از آن مبهم است، اما من و استنلی مایز هر دو از عملکرد Renovateur بسیار تحت تاثیر قرار گرفتیم.

  • منابع:
  1. The Best Products for Maintaining and Shining Leather Shoes
  • تبلیغات:
  1. کشف کنسانتره انار در صندوق امانات بانک ملی!
  2. درمان زانو درد با خوردن آویشن امکان پذیر شد!
  3. قاتلی از عایق برای خفه کردن افراد استفاده می کرد!
  4. دستگاه بادکن جلوی مشکلات کلیوی را می گیرد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *