پارچه

مبل مکانی برای گردهمایی کل خانواده است، مبل یک مبلمان ضروری در هر خانه است. بنابراین مهم است که آن را به خوبی انتخاب کنید، و پوششی را انتخاب کنید که هم در زندگی روزمره ظریف و هم کاربردی باشد.

پارچه مبلی لارامب عنصر قسمت بیرونی مبل شما را تشکیل می دهد که آن را می پوشاند و پس از نشستن روی آن مستقیماً با آن در تماس خواهید بود. شما باید پوشش مبل خود را با توجه به سلیقه و فضای داخلی خود و همچنین استفاده ای که قصد دارید از آن انجام دهید، انتخاب کنید.

جنبه اکولوژیکی پارچه مبلی لارامب نیز نکته مهمی است که باید در نظر گرفته شود. انتخاب پارچه ساخته شده از مواد 100% طبیعی به محافظت از طبیعت کمک می کند زیرا آنها زیست تخریب پذیر هستند.

یک پارچه مبلی لارامب تنها زمانی می تواند گواهی ارگانیک داشته باشد که هیچ جزء شیمیایی در ساخت آن دخیل نباشد. از سوی دیگر، ماده ای مانند ویسکوز که از فرآیند تبدیل شیمیایی حاصل می شود، احتمالاً به حفاظت از محیط زیست کمک نمی کند.

بنابراین، برای حفظ محیط زیست، به جای پارچه مصنوعی و ویسکوز، از منسوجات ارگانیک استفاده کنید.

پارچه

رفتار روکش مبل شما در طول زمان متفاوت است. برای بهره مندی از یک پوشش بادوام باید چندین عنصر در نظر گرفته شود. انتخاب متریال مهمترین معیار است: با تمرکز بر کیفیت می توان مبلمان شما را برای مدت طولانی تری نگه داشت.

چنگهداری منظم مبل شما نیز ضروری است، همانطور که مراقبت در استفاده از آن ضروری است. پوشش های مختلف موجود در بازار می توانند از نظر مقاومت، طول عمر و قیمت بسیار متفاوت باشند.

برخی از مدل های سطح پایه بسته به مواد انتخابی می توانند دوام خوبی از خود نشان دهند. تا به امروز، هیچ برچسب یا گواهینامه ای وجود ندارد که کیفیت مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت مبل شما را تضمین کند.

در فرانسه، فقط استاندارد NF برای مدل هایی که در فروشگاه ها یا آنلاین فروخته می شوند اجباری است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *