جوراب

جوراب واریس بالای زانو مات، نیمه مات یا براق. استانداردهای مد مدرن مدل های مات بیشتری را پیشنهاد می کند. تقریبا هیچ جوراب شلواری با درخشش مشخص وجود ندارد.

اما در بین همه جوراب شلواری کاملاً مات، مات تر و نیمه مات وجود دارد (که در نور روشن می تواند کمی درخشندگی بدهد). کاملاً مات می تواند باشد: جوراب شلواری ساخته شده از 100٪ پلی آمید (غیر حاوی الاستین)، جوراب شلواری میکروفیبرا (به عنوان مثال سری OMSA VELOR) و جوراب شلواری گرم ضخیم با الیاف طبیعی (حاوی پنبه، پشم، ویسکوز، میکرومودال).

اخیراً روند جدیدی ظاهر شده است – جوراب شلواری فوق العاده مات با جلوه پودر (آرایش) ، اما تا کنون این فقط در مارک های “بالا” (حق بیمه و لوکس) ارائه شده است.

اگر سعی کنید یک ارزیابی متوسط ​​ارائه دهید، جوراب شلواری (از طیف ما) از مارک هایی مانند: LEVANTE، FRANZONI، ORI، OROBLU، FALKE – مات تر می شود و GOLDEN LADY، OMSA، SISI، FILODORO، PHILIPPE MATIGNON و OMERO – نیمه مات – با درخشندگی ابریشمی سبک.

به طور جداگانه، می خواهم توجه داشته باشم که الاستین (LYCRA) و درصد درصد آن در ترکیب هیچ تأثیری بر براقیت ندارد. توانایی ایجاد براقیت بستگی به نوع نخ پلی آمید دارد. به طور دقیق، به شکل مقطع نخ بستگی دارد. نخ هایی که مقطع گرد هستند مات می شوند و لبه های آن درخشندگی می بخشد.

جوراب

جوراب شلواری با جلوه های ویژه. بیشتر اوقات، ما می توانیم جوراب شلواری دو گزینه ای پیدا کنیم. اینها جوراب شلواری با جلوه حمایتی یا اصلاحی (مدلینگ) هستند، جوراب شلواری با جلوه ترکیبی (یعنی ترکیب ساپورت و اصلاح همزمان) کمتر رایج است. همچنین می توان به مدل های خاص جوراب شلواری که برای پوشیدن خانم ها در دوران بارداری طراحی شده اند اشاره کرد.

جوراب شلواری ساپورت مدل هایی با فشار توزیع شده ویژه روی ساق پا است، در قسمت پایین ساق پا در ناحیه مچ پا و مچ پا قوی تر و به سمت بالا ضعیف می شود.

این اثر است که جریان خون را در پاها بهبود می بخشد، احساس “سنگینی” را تسکین می دهد، از تشکیل ادم جلوگیری می کند، استرس را از رگ ها تسکین می دهد. در نام ها و توضیحات چنین محصولاتی کلماتی وجود دارد – پشتیبانی، مخازن، ریپوسانت، راحتی، آرامش.

روی بسته های چنین محصولاتی، اثر به صورت شماتیک به شکل فلش یا مارپیچ در اطراف ساق نشان داده شده است. در بیشتر موارد، اظهارات سازنده در توضیحات ماهیت بازاریابی دارد، به خصوص برای جوراب شلواری نازک (20 DEN) و تراکم متوسط ​​(30-50 DEN).

جوراب شلواری با جلوه اصلاحی (مدلینگ) مدل هایی هستند که قسمت بالایی جوراب شلواری از شورت یا شورت متراکم تر و کشسان تر (الاستیک) ساخته شده است. به همین دلیل می توانید کمی حجم باسن را کاهش دهید ، “برداشتن” و شکم را صاف تر کنید ، باسن را سفت کنید و گردتر کنید (اثر فشار بالا).
جوراب شلواری شکل دهنده بدن بر اساس گزینه ها تقسیم می شود – مکان های نفوذ، به عنوان مثال، جوراب شلواری با شورت های خاص بیشتر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *