چرا صابون نیمه دائمی است؟ 25 ژوئن 2014 با مواد شوینده ظرفشویی بدون عطر، دیگر نگران انتقال بو به ظروف یا غذای خود نباشید! آیا مواد شوینده یاشینومی را می شناسید؟ این محصول از سال 1971 به فروش می رسد و یک محصول فوق العاده پرفروش است.

برای مدت طولانی، همین نام محصول به دلیل مفهوم بدون تغییر، روش ساخت و کیفیت آن مورد علاقه بوده است. 17 سپتامبر 2013 برای تمام شدن حباب، دست و محیط خوب است! مایع ظرفشویی یکتا 4 لیتری با رایحه تسکین دهنده شستن ظروف یک کار خسته کننده خانگی است. دوستش ندارم فعلا داخل سینک میذارمش و وقتی پر شد یا وقتی وسایلم تموم شد میشورمش…

اگه تنها زندگی میکنی 9 سپتامبر 2013 هر گوشه ای را پاک کن! برسی که شستن جعبه های ناهار را سرگرم کننده می کند! جعبه های بنتو Sumikko را نمی توان با اسفنج های معمولی کار کرد. خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که کثیفی از بین نمی‌رود و تحریک می‌شود. فصلی که می خواهید مراقب مسمومیت های غذایی باشید.

رای تهیه آسان مایع ظرفشویی خانگی مراحل زیر را دنبال کنید:

جوش شیرین یا جوش شیرین خود را داخل یک کاسه با صابون رنده شده اضافه کنید. صابون رنده شده ضروری است، زیرا به افزودن بافت کمک می کند.
آب را روی حرارت بگذارید تا بجوشد و آن را در کاسه جوش شیرین و صابون رنده شده بریزید.
مخلوط را هم بزنید تا کاملا مخلوط شود. مقدار بیشتری از صابون رنده شده را اضافه کنید تا بافت مایع ظرفشویی خانگی خود را تغییر دهید.
چند قطره اسانس لیمو و اسطوخودوس اضافه کنید.

لیمو یک ضد عفونی کننده طبیعی فوق العاده است، در حالی که اسطوخودوس ضد باکتری است.
نحوه نگهداری مایع ظرفشویی DIY
اکنون که می دانید چگونه مایع ظرفشویی را در خانه درست کنید، کشف کنید که چگونه می توانید آن را به بهترین شکل ذخیره کنید.

اجازه دهید مخلوطتان خنک شود و سپس آن را با پمپ در یک بطری آبپاش یا بطری شیشه ای بریزید. سپس می توانید ظروف خود را با دست بشویید و تمیز کنید، همانطور که به طور معمول انجام می دهید. و اگر می خواهید بهترین نکات را برای تمیز کردن ظروف با دست بدانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *