فلفل

فلفل دلمه ای از میوه هایی است که از خانواده شب بو می باشد. آنها مربوط به فلفل چیلی، گوجه فرنگی و میوه نان هستند که همگی بومی آمریکای مرکزی و جنوبی هستند. فلفل دلمه ای یا پاپریکا نیز نامیده می شود، فلفل را می توان به صورت خام یا پخته مصرف کرد.

فلفل دلمه ای سه تایی را مانند بستگان نزدیک خود گاهی خشک و پودر می کنند. در این صورت به آنها پاپریکا می گویند. آنها کالری کمی دارند و به طور استثنایی سرشار از ویتامین C و سایر آنتی اکسیدان ها هستند که آنها را به یک رژیم غذایی سالم تبدیل می کند.

فلفل دلمه ای سه تایی به رنگ های مختلفی مانند قرمز، زرد، نارنجی و سبز می آیند. فلفل های سبز و نارس طعم کمی تلخ دارند و نسبت به فلفل های کاملا رسیده کمتر شیرین هستند. فلفل تازه و خام عمدتاً حاوی آب است. بقیه کربوهیدرات ها و مقدار کمی پروتئین و چربی است.

فلفل دلمه‌ای عمدتاً از کربوهیدرات‌ها تشکیل شده‌اند که بیشتر محتوای کالری آن‌ها را تشکیل می‌دهند با 3.5 اونس حاوی 6 گرم کربوهیدرات.

فلفل

کربوهیدرات ها در درجه اول قندهایی هستند مانند گلوکز و فروکتوز مسئول طعم شیرین فلفل های رسیده هستند. فلفل همچنین حاوی مقادیر کمی فیبر – 2٪ از وزن تازه است. کالری نسبت به کالری، منبع بسیار خوبی از فیبر هستند.

خلاصه: فلفل عمدتاً از آب و کربوهیدرات تشکیل شده است. بیشتر کربوهیدرات ها قندها مانند گلوکز و فروکتوز هستند. فلفل دلمه ای نیز منبع مناسبی از فیبر است.

فلفل دلمه ای قرمز متوسط ​​169 درصد از نیاز روزانه توصیه شده ویتامین C را تامین می کند و آن را به یکی از غنی ترین منابع غذایی این ماده مغذی ضروری تبدیل می کند.

100 گرم فلفل دلمه ای حاوی 17 درصد از مقدار توصیه شده روزانه ویتامین B6 است. این ویتامین از سیستم ایمنی شما حمایت می کند و عدم دریافت کافی از آن می تواند از تولید آنتی بادی های کافی برای مبارزه با عفونت ها توسط بدن جلوگیری کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *