کرم

احتمالاً همه درباره فواید بدون شک مرطوب کردن پوست شنیده اند. و اظهارات سازنده مبنی بر اینکه کرم از 50٪ یا حتی 80٪ آب تشکیل شده است، دیگر مشتریان را نمی ترساند، بلکه آنها را با این فرصت جذب می کند که پوست را با رطوبت حیات بخش پر کنند.

اما آیا واقعا استفاده از کرم آبرسان فاقد چربی ضروری هستند؟ شاید بهتر است آب بخوریم؟ و در مورد پوست چرب. به هر حال به نظر می رسد کم آب نیست، بلکه برعکس باید خشک شود. سوالات زیادی وجود دارد، بنابراین وقت آن رسیده است که بفهمیم چیست.

کرم آبرسان فاقد چربی برای چیست؟

نام گروه کرم ها فصیح کرم آبرسان فاقد چربی است. آنها برای مقابله با یک مشکل پوستی، نه یک مشکل زیبایی کم آبی درم طراحی شده اند.

علائم کمبود رطوبت در پوست می تواند لایه برداری، احساس سفتی، ظاهر شدن چین و چروک های تقلیدی موقت باشد. این چین و چروک ها با چروک های دائمی متفاوت هستند زیرا پس از استفاده از یک مرطوب کننده مناسب انتخاب شده ناپدید می شوند.

کرم

کاهش سطح رطوبت در پوست می تواند نتیجه رژیم نامناسب نوشیدن و قرار گرفتن در معرض باد سرد خشک باشد. اپیدرم همچنین از خشک شدن بیش از حد هوای گرمایش مرکزی در آپارتمان های ما و از هوای مطبوع خشک در ادارات رنج می برد.

به طور کلی، برای ساکنان شهرهای مدرن محافظت از پوست خود در برابر کم آبی بدون استفاده از لوازم آرایشی خاص آسان نیست.

چه زمانی کرم آبرسان فاقد چربی مضر است؟

مانند هر محصول مراقبت از پوست، مضرات یک مرطوب کننده در صورت استفاده بیش از حد و غیرقابل کنترل بیشتر از آن می شود. کم آبی پوست را می توان به دست آورد.

این به دلیل استفاده مداوم از مرطوب کننده ها است. به طور کلی، سلول های اپیدرم و لایه های عمیق درم با یکدیگر “ارتباط” می کنند. در عین حال، لایه های بالایی پوست که با کرم اشباع شده است، سیگنالی را می دهد که رطوبت کافی وجود دارد و درم تولید فعال رطوبت را متوقف می کند.

در نتیجه، ما اثری متضاد با مورد دلخواه به دست می آوریم پوست از مرطوب شدن خود متوقف می شود و به “کرم دوپ” دائمی نیاز دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *