گلاب

گلاب شیرازی و اسانس گل رز اغلب در رایحه درمانی برای تسکین سردرد استفاده می شود. این ممکن است مربوط به اثرات تنش زدایی باشد که در بخش بالا توضیح داده شد.

تحقیقات نشان داده است که بخار گلاب شیرازی می تواند سردرد را تسکین دهد. راه حل دیگر این است که کمپرس آغشته به گلاب را به مدت 45 دقیقه روی سر قرار دهید تا اثرات خوبی داشته باشید.

گلاب شیرازی از قرن هفتم به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است. سرشار از آنتی اکسیدان است که مواد مغذی مورد نیاز پوست شما را تامین می کند!

چه کسی بوی لطیف و شیرین گل رز را دوست ندارد؟ بیشتر از این، روی پوست شماست! گلاب بوی خوشی دارد که آن را از بسیاری از گیاهان دیگر متمایز می کند.

گلاب شیرازی با خواص ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی خود می تواند به بهبود سریعتر زخم ها کمک کند. این خواص می تواند به پاکسازی و مبارزه با عفونت در زخم ها و سوختگی ها کمک کند.

گلاب

گلاب شیرازی به دلیل توانایی آن در کمک به پیری آسان‌تر شناخته شده است. این می تواند به طور موقت چین و چروک ها را پر کند و احتمالاً به جلوگیری از ظاهر شدن چین های جدید کمک کند.

هنگامی که منافذ شما با کثیفی و ناخالصی مسدود می شود، گلاب می تواند به رفع احتقان آنها کمک کند و آلاینده ها را برای داشتن پوستی روشن تر و قوی تر از بین ببرد.

وقتی صحبت از منافذ می شود، گلاب واقعا می تواند به کاهش ظاهر آن «منافذ بزرگ» آزاردهنده کمک کند. دارای اثرات تصفیه کننده، شفاف کننده و متعادل کننده است.

فواید تقویت کننده گلاب می تواند به طور موقت ظاهر پوست شما را محکم کند و ظاهری سفت و حجیم به شما بدهد. نرم مثل ابریشم!

به لطف گلاب، می توانید ناخالصی ها را از بین ببرید و به رشد موثر پوست خود کمک کنید. پوست شما را هیدراته و تمیز می کند و آن را به یک مکمل عالی برای هر روتین مراقبت از پوست طبیعی تبدیل می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *