کفش

سبک کلاسیک در لباس ها و کفش کالج ورنی مردانه طعم بی عیب و نقص و فرم های سنتی را نشان می دهد که می تواند با یادداشت هایی از روندهای مدرن رقیق شود.

اما اگر در مورد کفش کالج ورنی مردانه کلاسیک صحبت کنیم، این در درجه اول ظرافت و سبک، چرم طبیعی و خیاطی بی عیب و نقص است.

کفش کالج ورنی مردانه کلاسیک و شبه کلاسیک چگونه اشتباه نکنیم

بسیاری معتقدند که کلاسیک انگلیسی به تنها چکمه های توری مشکی محدود می شود. کفش کالج ورنی مردانه ها فقط با کت و شلوار مشکی یا تیره پوشیده می شوند، انواع دیگر کفش ها و چکمه ها شبه کلاسیک هستند و سنت های انگلیسی را نقض می کنند.

در واقع، کفش‌سازان انگلیسی ده‌ها نوع کفش و چکمه را ارائه کرده‌اند که باید در کمد لباس آقایان باشد و این کفش‌ها هستند که کلاسیک مردانه محسوب می‌شوند.

کلاسیک ها شامل کفش هایی با توری و نوع خاصی از سوراخ است. اگر کفش های مردانه دارای بند هستند، این مدل به سبک کاری یا اداری اشاره دارد.

کفش

کفش کالج ورنی مردانه لیز برای موقعیت های غیررسمی، باشگاه، مهمانی، پیاده روی و … مناسب هستند، اما برای محل کار مناسب نیستند. این تفاوت اصلی بین کفش های مردانه کلاسیک تجاری و شبه کلاسیک است.

ظاهر غیررسمی کلاسیک شامل کفش‌های لوفر شیک و راهب‌هایی است که در آنها هیچ توری وجود ندارد.

انواع کفش مردانه کلاسیک

کلاس های اصلی کفش های کلاسیک مردانه سالهاست که تغییر نکرده اند. استادان با مواد، فرکانس سوراخ، رنگ‌ها آزمایش می‌کنند، اما هرگز به “مقدس مقدس” کت و شلوار تجاری انگلیسی شکل جوراب، کف پا و پاشنه پا دست نمی‌زنند. رایج ترین کلاس های کفش عبارتند از:

آکسفورد

نام این کفش برای خود صحبت می کند. این مدل برای دانش آموزان و معلمان مشهورترین دانشگاه انگلستان اختراع شد. ویژگی بارز آکسفورد این است که توری بسته است، قسمت جلوی کفش اغلب روی دیواره های کناری دوخته می شود و با زبانه بسته می شود.

کفش ها را می توان با سوراخ یا بدون آن تزئین کرد، با یک دمپایی، تاکسیدو، کت و شلوار پروتکل پوشید. رنگ های کلاسیک مشکی و قهوه ای هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *