دمپایی

آیا تا به حال یک روز را با پای برهنه در خانه قدم زده اید تا صبح روز بعد با پاهای دردناک از خواب بیدار شوید؟ اگر دارید، تنها نیستید!

بسیاری از افراد این ارتباط را نمی‌دانند که درد پایشان به دلیل راه رفتن روی سطوح سخت بدون داشتن هیچ گونه مانع حمایتی برای محافظت از پاهایشان است و در عوض آن را به کار دیگری که روز قبل انجام داده‌اند نسبت می‌دهند. نه، جوراب ها به عنوان یک مانع حمایتی به حساب نمی آیند.

پوشیدن دمپایی روفرشی خزدار به محافظت از پاهای شما در برابر زمین کمک می کند و به از بین بردن درد پا کمک می کند، همه در یک بسته دنج و راحت! ما در مورد دمپایی های معمولی پوست گوسفند که ممکن است تصور کنید صحبت نمی کنیم.

منظور ما از دمپایی های راحت با زیرساخت های خاص برای محافظت از پاهای شما در برابر جذب ضربه است.

از بیمار بودن و بوییدن خسته شده اید؟ دمپایی می تواند کمک کند!

دمپایی

آیا می دانستید که پاهای شما بخش مهمی از بدن شما برای پیشگیری از بیماری های رایج مانند سرماخوردگی یا آنفولانزا هستند؟ وقتی پاهای شما سرد است، رگ های خونی بینی در واقع به صورت انعکاسی منقبض می شوند تا از از دست دادن گرمای ارزشمند بدن جلوگیری کنند.

هنگامی که این اتفاق می افتد، پوست در داخل بینی و گلو به دلیل کاهش جریان خون به بینی در واقع سفید می شود، اما این کاهش جریان خون به بینی می تواند عواقبی داشته باشد.

در خون شما، گلبول های سفید وجود دارد که به دفع عفونت ها و حفظ سلامت شما کمک می کند. وقتی جریان خون کاهش می‌یابد، گلبول‌های سفید کمتری در آن ناحیه وجود دارد که به محافظت از بدن شما در برابر ویروس‌ها کمک می‌کند.

هنگامی که گرما را از طریق پاهای خود از دست می دهید، بدن شما نیز با حرکت کمتر در موهای ریز داخل بینی واکنش نشان می دهد که به فیلتر کردن میکروب هایی که ممکن است از طریق هوا وارد بدن شما شوند کمک می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *