سبک زندگی خود را بسازید و روی مچ دست خود بپوشید

بیش از 70 صفحه ساعت متناسب با روحیه و لباس شما در دسترس است، یا می توانید عکس های خود را برای صفحه ساعت شخصی تر آپلود کنید.

ساعت شیائومی bip u pro هر نگاهی به ساعت شما را به یک تجربه منحصر به فرد تبدیل می کند.

چهار صفحه ساعت داخلی می توانید دو صفحه ساعت داخلی را از مجموعه ای از بیش از 70 صفحه ساعت آنلاین در برنامه Zepp جایگزین کنید.

با ماژولار قابل تنظیم، اطلاعاتی را که برایتان مهم است، مانند زمان، تاریخ، آب و هوا، ضربان قلب و موارد دیگر در صفحه اصلی ساعتتان انتخاب و نمایش دهید.

ضد آب تا عمق 50 متری، شما می توانید Bip U را برای شنا بپوشید و دستاوردهای شما را حتی در زیر آب نیز ثبت می کند.

Bip U داده های تمرینی شما را ثبت می کند تا به شما کمک کند در سطح بالاتری تمرین کنید.

شما می توانید مسافت پیاده روی، سرعت، تغییرات ضربان قلب، کالری سوزانده شده و سایر عوامل کلیدی مانند اینکه آیا در ناحیه چربی سوزی یا منطقه تقویت قلب و ریوی خود ورزش می کنید را بر اساس ضربان قلب خود بررسی کنید و همچنین هشدارهای فوری هنگام قلب خود ارائه دهید نرخ خیلی بالا می رود.

این ساعت هوشمند مجهز به حسگر ردیابی اپتیکال بیولوژیکی تازه ارتقا یافته به نام BioTracker TM2 است که از اندازه گیری اشباع اکسیژن خون پشتیبانی می کند.

هنگامی که احساس ناخوشی می کنید، تحت استرس ذهنی، درگیر تمرینات فشرده مانند ماراتن و جلسات بدنسازی، یا در محیط های مرتفع و کم اکسیژن هستید، می توانید بلافاصله میزان اشباع اکسیژن خون خود را اندازه گیری کرده و وضعیت بدنی خود را درک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *