سیم

سیم کابل همدان مجموعه ای از چندین سیم است که در کنار هم یا در کنار هم قرار گرفته اند و برای انتقال جریان الکتریکی استفاده می شود.

بنابراین، بسته به مقصد سیم کابل همدان مذکور، می توان آن را در داخل یا خارج از منزل نصب کرد. هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند، مانند قطر، مواد و غیره.

علاوه بر انتقال برق، کابل‌های دیگری مانند چند رسانه‌ای یا سیگنال‌هایی مانند تلویزیون برای انتقال داده‌ها در نظر گرفته شده‌اند. لوازم برقی بسیار زیادی در این منطقه وجود دارد که نمی توان همه آنها را نام برد.

عوامل خاصی بر انتخاب سیم کشی برق تأثیر می گذارد، از جمله رنگ، اطلاعات برچسب و کاربردها. علاوه بر این، اطلاعات چاپ شده بر روی پوشش محصول در انتخاب عرضه مناسب نقش اساسی دارد.

امروزه بیش از 20 نوع مختلف کابل برق وجود دارد که برای کاربردهای مختلف از انتقال تا مصارف صنعتی سنگین طراحی شده اند. برخی از آنها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، مانند 12 مورد زیر:

این کابل های برق دارای یک غلاف پلاستیکی انعطاف پذیر با 2 تا 4 سیم و یک سیم برهنه برای اتصال به زمین می باشد.

سیم

بنابراین، نسخه های ویژه این کابل برای مصارف زیرزمینی یا بیرونی استفاده می شود، اما کابل های غیر فلزی بیشتر برای سیم کشی های داخلی مسکونی استفاده می شود.

همچنین به عنوان کابل های برق زره پوش شناخته می شود، آنها اغلب برای تامین برق وسایل برقی بزرگ استفاده می شوند. آنها دارای 3 سیم مسی تک هستند که با پلی اتیلن متقاطع، کتانی پی وی سی و روکش پی وی سی مشکی عایق شده اند.

کابل های غلاف فلزی با روکش سیم فولادی اغلب برای کاربردهای بیرونی و نصب با استرس بالا استفاده می شود.

سیم های این کابل ها به صورت بسته بندی شده و مستقیماً در مواد انعطاف پذیر تعبیه شده است. در انواع گیج ها موجود هستند و اغلب برای روشنایی در فضای باز و کاربردهای مرتبط با زمین استفاده می شوند.

مقاومت قوی در برابر آب آنها را برای مناطق مرطوب مانند باغ ها، چراغ های باز، پمپ ها و غیره ایده آل می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *