حوله

برای انتخاب حوله تن پوش ورساچه مناسب برای خود، یکی از معیارهایی که نمی توان از آن غافل شد، اندازه است. بسته به کاربرد مورد نظر، باید اندازه های مختلفی را برای لوازم حمام خود انتخاب کنید.

میانگین وزن حوله تن پوش ورساچه بین 400 تا 550 گرم در متر مربع است. به عنوان مثال، محصولات پنبه ای می توانند وزنی بین 500 تا 600 گرم در متر مربع داشته باشند که ظاهر بسیار نرم آنها را توضیح می دهد. لانه زنبوری فشرده تر از پنبه است و معمولاً 250 گرم در متر مربع چگالی دارد.

اندازه استاندارد محصولاتی که معمولاً برای صورت یا مو استفاده می شود 50 در 90 سانتی متر است. برای اینکه بعد از بیرون آمدن از حمام خشک شوند، یک حوله بزرگ 70 در 120 سانتی متر انتخاب کنید که اغلب به آن حوله حمام می گویند.

حداکثر راحتی در یک محصول XXL یا یک حوله تن پوش ورساچه، که می تواند احساس نرمی و لطافت باورنکردنی را پس از پیچیدن در آن ایجاد کند.

همچنین حوله هایی که حوله مهمان نامیده می شوند، اغلب در حمام قرار می گیرند. آنها کوچکتر از یک حوله حمام هستند و برای خشک کردن دست ها طراحی شده اند.

حوله

چه الیافی برای حوله حمام مناسب است؟

به یاد داشته باشید که یک حوله تن پوش ورساچه کیفیت بالاتری دارد، هر چه الیاف استفاده شده در مواد ساخت آن طولانی تر باشد. این امر به ویژه در مورد پنبه مصری، یکی از نجیب ترین و بادوام ترین مواد برای حوله های حمام، صدق می کند. طول الیاف آن تقریبا دو برابر پنبه است.

برای پوست های حساسی که به نرمی خاصی نیاز دارند، حوله الیاف بامبو انتخابی عالی است. این نه تنها کاملا طبیعی و ضد حساسیت است، بلکه بسیار ملایم است.

در مورد کتان نیز باید به دلیل طبیعی بودن آن را دوست داشته باشید. اما باید در نظر داشته باشید که حوله های ساخته شده از چنین موادی فقط برای پوست هایی مناسب هستند که از اثر لایه برداری سبک الیاف آن نمی ترسند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *