سس

همه ما می دانیم که سس فلفل گلوریا با تعداد زیادی غذا و تعداد زیادی دستور پخت طعم عالی دارد. اما آیا می‌دانستید که سس تند غیر آشپزی و شگفت‌انگیزی وجود دارد؟ درست است، آن بطری کوچک گرما چند ترفند اضافی در آستین خود دارد. در اینجا پنج روش مورد علاقه ما برای استفاده از سس های تند در خارج از آشپزخانه آورده شده است. لذت ببرید… و با احتیاط استفاده کنید.

از چند قطره سس تند به عنوان بازدارنده سنجاب دانه پرنده استفاده کنید.
آیا یک یا دو سنجاب مزاحم دانه پرنده را از غذای پرنده شما می خورند؟ چند قطره سس تند را در دانه امتحان کنید تا فلفل تند موقتی ایجاد کنید.

فلفل تند یک راه کاملا طبیعی برای جلوگیری از این سنجاب ها و سایر حیوانات وحشی است. اکثر سنجاب ها بلافاصله از دانه دور می شوند. و نگران پرندگان نباشید، آنها به هیچ وجه تحت تأثیر حرارت فلفل تند نیستند. دانه پرندگان همچنان برای آنها اشتها آور خواهد بود.

کدام سس داغ را توصیه می کنم؟
هر چیزی و همه چیز را امتحان کنید. این ممکن است قابل بحث باشد، اما یک سس تند کامل وجود ندارد. فقط موارد دلخواه وجود دارد. همه آنها را امتحان کنید. ترکیبات و غذاها را با هم ترکیب کنید. من استدلال هایی را در جهان چیلیهد شنیده ام که سس های تند خاصی را مورد انتقاد قرار می دهند، اما در نهایت، همه اینها نظر است.

اگر سس معروفی را که با پوره فلفل و سرکه درست می شود دوست دارید، آن را دنبال کنید! من عاشق چیزها هستم. اگر مارک های کوچکتر صنعتگر را ترجیح می دهید، عالی است! من هم همینطور. من بطری های ارزان قیمت 1 دلاری سس تند را پیدا کردم که برای برخی از غذاها بسیار خوب عمل کرد. تا زمانی که کمی آزمایش نکنید، هرگز نمی دانید چه چیزی می تواند کارساز باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *