سمپاش

برای مراقبت از گیاهان و مبارزه با آفات، ابزار مفیدی را می شناسیم. سمپاش برقی تسلا دستگاهی است که برای پاشش و خشک کردن سوسپانسیون های مایع استفاده می شود. به طور خاص، Italnolo دستگاه مه پاش کشاورزی را در بخش باغبانی اجاره می کند.

سمپاش برقی تسلا یک ماشین کشاورزی است که برای انجام تصفیه سموم دفع آفات، کودهای برگی و غیره استفاده می شود، که در محصولات به طور کلی و به طور خاص برای درختان انگور، درختان گیلاس، درختان سیب، درختان گلابی، درختان آلوچه و درختان زیتون استفاده می شود.

همانطور که قبلاً گفته شد، این ابزار از نیاز به پراکندگی یک ماده بر روی گیاهان ناشی شد. اما از اتومایزرها در صنایع غذایی برای تولید شیرخشک، قهوه منجمد و غیره نیز استفاده می شود.

ماده ای که قرار است «اتمیزه شود» به شکل مایعی با فشار بالا در داخل یک حلقه توزیع وارد دستگاه اتمیزه می شود. این حلقه مجهز به چندین خروجی می باشد.

سمپاش

تحت تأثیر فشار، مایع به صورت قطرات کوچک از نازل ها خارج می شود. قطرات با هوای گرم وارد شده برخورد می کنند، مایع خیلی سریع تبخیر می شود و به شکل بخار دور می شود.

شکل سمپاش برقی تسلا معمولاً استوانه‌ای با کف مخروطی شکل است تا مایع اتمیزه شده را جمع‌آوری کند. اگر مجهز به بوم اسپری زمینی باشد، مه پاش را می توان به عنوان علف کش نیز استفاده کرد.

برای محصولات تاکستانی مشابه، میسترهای بالای سر وجود دارد که بیش از 2 ردیف را در دو طرف پوشش می دهند. سمپاش برقی تسلا مخلوط آفت کش ها را در آب اسپری می کند و آن را به سمت محصولی که قرار است تصفیه شود هدایت می کند.

در سمپاش‌های همرفت هوا، قطرات مخلوط که توسط نازل‌ها پاشیده می‌شوند، به سمت محصول هدایت می‌شوند تا با استفاده از جریان هوای تولید شده توسط واحد مکش یا فن تصفیه شود.

البته لازم به ذکر است که سمپاش های کشاورزی می توانند بدون سوزن باشند و از سیستم پنوماتیک استفاده کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *