شلنگ

شلنگ اجاق گاز فشار ضعیف باید مطابق با استاندارد BS 3212 نوع 1 باشند که بیان می‌کند باید نارنجی یا مشکی باشند و با گیره‌های کرم محرک مناسب گیره‌های فلزی گرد که در داخل صاف هستند، محکم شوند. آنها نباید به اندازه شیلنگ های فشار قوی تقویت شوند.

اجاق گاز کمپینگ با پخت صبحانه روی آن و بخاری گلخانه ای برای وسایلی که نیاز به حرارت نسبتا کم دارند مانند اجاق های کمپینگ، بخاری های پاسیو و یخچال های کاروانی استفاده می شود.

بررسی ایمن بودن گیره جوبیلی روی شلنگ اجاق گاز و رگولاتور از آنجایی که شیلنگ های کم فشار دارای اتصالات خاص خود نیستند، باید در نصب آنها دقت بیشتری داشته باشید.

همیشه شلنگ اجاق گاز را تا جایی که می‌خواهید روی خار یا میخ رگلاتور فشار دهید و گیره را به آرامی سفت کنید تا محکم جا بیفتد اما در شیلنگ گاز نگیرد.

کدام شلنگ اجاق گاز را باید بخرید؟

انبوهی از پول دود می‌شود چه به شلنگ فشار قوی یا کم فشار نیاز داشته باشید، همیشه بهترین چیزی را که می‌توانید بخرید و هرگز دست دوم آن را دست دوم نگیرید، زیرا ممکن است نقص‌های پنهان داشته باشد.

شلنگ

مگر اینکه بخواهید گهگاه از آن استفاده کنید، خرید یک شلنگ ارزان یک اقتصاد کاذب است. یک نوع بی کیفیت احتمالاً از مواد نازک تر و با انعطاف کمتر ساخته شده است که بیشتر در معرض سخت شدن، ترک خوردن و نشتی است. به زودی باید آن را جایگزین کنید.

کیت سقف، کباب پز بزرگ و بخاری فضای باز شیلنگ های فشار قوی برای هر وسیله ای که نیاز به خروجی حرارت قوی بالای 100000 BTU در ساعت دارد استفاده می شود.

این شامل، برای مثال، مشعل گاز، بخاری انبار، خشک کن غلات، باربیکیوهای بزرگ و تجهیزات پرورش طیور و پرندگان شکار است.

شیلنگ گاز پیگتیل فشار قوی مشکی شلنگ های کوتاهی که بین رگلاتورهای دیواری و سیلندرهای گاز در کاروان ها و موتورخانه ها اجرا می شوند، پیگتیل نامیده می شوند.

از آنجایی که همگی شیلنگ‌های فشار قوی هستند، باید با اتصالات داخلی ساخته شوند و نباید بیش از یک متر طول داشته باشند. اکثر آنها مشکی هستند، اما می توانید از فولاد ضد زنگ نیز استفاده کنید، که به نام شلنگ زرهی شناخته می شود، که دوام بیشتری خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *