پودر

بزرگترین مزیت پودر لباسشویی پرسیل 4 کیلویی زبری آنهاست. آنها به پاک کردن لکه های دشوار به راحتی کمک می کنند. فرقی نمی‌کند لباس‌هایتان را در ماشین لباسشویی بشویید یا با دست، پودرها روی لکه اثر می‌گذارند و به راحتی آن‌ها را از بین می‌برند.

ترفند در استفاده درست از آن نهفته است. برای لکه های سخت، ابتدا محل را تمیز کنید. ناحیه لکه دار را مرطوب کنید و ½ قاشق چایخوری بپاشید. مواد شوینده مستقیم روی آن دوباره محل را مرطوب کنید و به آرامی با انگشتان خود بمالید تا روی آن کار کنید.

سپس لباس خود را در محلولی از ½ سطل آب و 1 قاشق چایخوری خیس کنید. مواد شوینده به مدت 30-40 دقیقه سپس طبق معمول بشویید. این روش برای از بین بردن سخت ترین لکه ها به خوبی کار می کند.

1) پودرهای شوینده مواد شیمیایی خشن ندارند

لباس های شما در تماس مستقیم با پوست شما هستند. بنابراین، استفاده از شوینده ای که برای پوست شما ایمن باشد، مهم است. پودرهای شوینده اغلب بی خطر هستند، زیرا حاوی مواد شیمیایی خشن نیستند که باعث ایجاد حساسیت پوستی شوند.

2) مناسب برای کیفیت های مختلف آب

برخی از پودرهای شوینده حاوی مواد نرم کننده آب نیز هستند که آنها را برای کیفیت های مختلف آب مناسب می کند. چنین شوینده هایی مفید هستند و به خصوص اگر آب سختی دارید گزینه بهتری هستند.

پودر

3) شستشوی آسان

پودرهای شوینده کف کمتری ایجاد می کنند. از این رو شستشوی آنها آسان است. این به صرفه جویی در آب، برق و انرژی شما نیز کمک می کند. مزیت دیگر این است که فرمول ملایمی دارند که آنها را برای لباس ها و دستان شما نیز ایمن می کند.

4) استفاده از پودر شوینده به روش صحیح

مقدار پودر شوینده ای که استفاده می کنید نقش مهمی دارد. اگر ماشین لباسشویی با درب از بالا یا ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک دارید، می توانید قبل از اینکه لباس های خود را بارگیری کنید، پودر شوینده را مستقیماً در درام قرار دهید.

اگر ماشین لباسشویی درب جلو دارید، باید مواد شوینده را در کشوی مواد شوینده اضافه کنید. دوز مواد شوینده به نوع آب بستگی دارد آب سخت یا آب نرم، و سرسختی کثیفی روی لباس شما.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *