چرم پالتو

چرم پالتو یکی از موارد مد است که مظهر جذابیت است. اگرچه، اگر صادق باشیم، خرید یکی به اندازه خود کالا آسان نیست.

طیف سیلوئت به خوبی از کت های موتوری گسترش یافته است: بمب افکن های چرمی، کت های کتانی، ترانچ و کت های پیراهنی وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند! هر یک از آنها یک سرمایه گذاری شیک به روش خود هستند.

ناگفته نماند، چرم مصنوعی در مقابل چرم طبیعی نیز وجود دارد که باید به آن فکر کنید.

چه خرید بمب افکن های ضد زمستان، ژاکت های کاربردی هوشمند و شیک، و سنگرهای چرمی کلاسیک، این سه مورد غیرقابل مذاکره توسط ویراستاران Vogue بودند: تطبیق پذیری، لایه پذیری و طول عمر.

برای تفکیک این سه مورد: اینکه بتوانید یک کت چرمی را تقریباً با هر لباسی بپوشید، کلیدی است، و پیدا کردن کتی با تناسب راحت یا بزرگ برای استفاده حداکثری از کتتان ضروری است.

چرم پالتو

به‌علاوه، توانایی لایه‌بندی ژاکت‌های درشت زیر آن، ژاکت شما را از پاییز به زمستان و از زمستان به بهار می‌برد چند لباس بیرونی دیگر می‌تواند در سه یا چهار فصل از سال کشیده شود؟

در نهایت، هم از نظر ظاهر و هم از نظر ظاهر باید به خوبی پیر شود. از این گذشته، کت های چرمی معمولا با پوشیدن بهتر می شوند!

یک چیز مسلم است: بدون توجه به شکل ظاهری، فرصت های لباس کت چرمی بی پایان است، همانطور که در اینجا توسط پنج نفر از سردبیران ما ثابت شده است.

روی کاپشن، «این ژاکت از خیته است. این یکی از حماسی ترین کت های چرمی است که من تا به حال پوشیده ام. من عاشق بزرگی آن هستم. آستین‌ها سایز بزرگی دارند، اما دارای خاصیت ارتجاعی هستند تا مچ دست‌ها را محکم کند.

یقه کنتراست خوبی می دهد و گرمای بیشتری می بخشد. مخصوصاً در پاییز و زمستان، داشتن فضای اضافی در زیر بغل برای لایه‌برداری، مثلاً یک پلیور درشت، مهم است.

به این ترتیب وقتی هوا شروع به سرد شدن کرد، می توانید طول عمر کت را افزایش دهید. هنگامی که به دنبال یک کت چرمی هستید، بسیار مهم است که احساس راحتی کنید و پوشیده شده باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *