خودکار نمادین – یا بایرو – استحکام و طول عمر بی‌نظیری دارد که آن را به ابزاری برای نوشتن از دوران دبستان و در طول زندگی تبدیل می‌کند.

امروزه در انواع مدل‌های رنگارنگ (از مجموعه Claim Your Style )، با استفاده از مواد بازیافتی (مجموعه Caran d’Ache x Nespresso ما ) یا در مدل‌های ممتاز از مجموعه‌های Ecridor و Leman موجود است.

مزیت بی نظیر آن؟ قیمت مقرون به صرفه تر که آن را به قلم انتخابی در خانه، مدرسه یا اداره تبدیل می کند. برای هر موقعیتی مناسب است، از استفاده روزمره گرفته تا هدایای شرکتی .

اشکال اصلی آن؟ خودکار کنکو فینو جوهر آن سریعتر از یک خودکار خشک می شود و همان روکش لوکس را ندارد. گفته می شود، اینها همچنین از این جهت که آن را برای استفاده روزمره بسیار کاربردی می کنند، مزیت هایی هستند.

خودکارهای رولربال مانند خودکارهای توپی کار می کنند، با این تفاوت که جوهر راحت تر جریان می یابد.

نوک قلم که یک توپ کوچک را نیز در خود جای می‌دهد به یک کارتریج در بدنه قلم متصل می‌شود که مقدار مناسب جوهر مایع را برای خطوط نرم آزاد می‌کند.

در سال 1772 اولین حق ثبت اختراع در انگلستان برای ساخت جوهرهای رنگی صادر شد و در قرن نوزدهم عوامل خشک کننده شیمیایی ظاهر شدند که استفاده از رنگدانه های متنوعی را برای جوهرهای رنگی امکان پذیر کرد.

بعد،لاک هایی با سفتی متفاوت برای ساخت جوهر برای کاغذها و پرس های مختلف ساخته شدند.

لاک جایگزین شدروغن معدنی در جوهر زمانی که پرس روزنامه های پرسرعت معرفی شد.

پایه روغن به سرعت در کاغذ روزنامه نفوذ کرد و به سرعت خشک شد. جوهرهای مبتنی بر آب نیز به ویژه برای چاپ روی صفحه استفاده می شود.

در آغاز قرن بیستم بود که جوهرسازی به یک فرآیند پیچیده شیمیایی-صنعتی تبدیل شد.

در ساخت جوهرهای مدرن، سطحی که قرار است چاپ شود، فرآیند چاپ و الزامات ویژه برای کار، مانند رنگ ، شفافیت، شفافیت، درخشندگی، مقاومت در برابر نور، سختی سطح، انعطاف پذیری، ترشوندگی، خلوص و بی بو بودن در نظر گرفته می شود.

جوهرهای چاپ لترپرس با سرعت پایین – فرآیندی که معمولاً در تولید کتاب استفاده می شود – از کربن سیاه، یک لاک سنگین و یک خشک کن برای کاهش زمان خشک کردن ترکیب شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *