مهم نیست که از چه نوع دستمالی صحبت می‌کنید دستمال حمام، دستمال کاغذی، دستمال کاغذی، دستمال سفره، و همچنین دستمال‌های تجاری و صنعتی همگی از گسترش آلودگی، میکروب‌ها و بیماری‌ها جلوگیری می‌کنند.

خیلی ساده: دستمال کاغذی تنو 250 برگ راهی آسان و ارزان برای دستیابی به تمیزی و راحتی است.

تجدید پذیر ، بازیافت و کاهش CO2 همگی موضوعات بسیار داغ این روزها هستند.

و صنعت کاغذ و دستمال کاغذی با توجه به همه این مسائل داستان بسیار مثبتی برای گفتن دارد.

الیاف چوب تجدیدپذیر مورد استفاده در کاغذسازی به معنای واقعی کلمه روی درختان رشد می کنند و عمدتاً از جنگل های پایدار و مدیریت شده و مزارع درختان به دست می آیند .

درختان مانند یک محصول رشد و برداشت می شوند و سپس نهال های جدید با دقت دوباره کاشته می شوند.

به سختی می توان به هیچ صنعت تولیدی بزرگ دیگری فکر کرد که از چنین نسبت بالایی از منابع تجدیدپذیر به عنوان ماده اولیه اولیه خود استفاده کند.

الیاف بازیافتی همچنین نقش مهمی به عنوان ماده خام برای محصولات دستمال کاغذی ایفا می کنند و حدود 35 درصد از تمام الیافی را تشکیل می دهند که به تولید بافت در سطح جهان می پردازند.

امروزه تقاضای جهانی برای کاغذ و الیاف بازیافتی به حدی زیاد است که اساساً از تمام الیاف بازیافتی قابل استفاده استفاده می شود.

الیاف چوب پس از 3-5 بار بازیافت به طور طبیعی تخریب می شوند، بنابراین الیاف جدید باید همیشه وارد سیستم شوند.

با توجه به کاهش CO2 ، جنگل‌های پایدار مدیریت شده که صنعت کاغذ را تغذیه می‌کنند، تریلیون‌ها تن کربن جذب می‌کنند و به کاهش بسیار زیاد گرمایش جهانی کمک می‌کنند.

علاوه بر این، کارخانه‌های خمیر کاغذ که چوب را برای تولید خمیر پردازش می‌کنند، عمدتاً توسط یک سوخت زیستی تجدیدپذیر، لیگنین غنی از انرژی که الیاف را در درختان به هم می‌چسباند، تغذیه می‌شوند.

چوب اساساً از الیاف سلولز و لیگنین تشکیل شده است و سوختن لیگنین برای تولید انرژی، به جای سوخت‌های فسیلی محدود، از دیدگاه زیست‌محیطی مثبت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *