بادام

بادام زمینی وارداتی به درستی یک داروی جوان کننده محسوب می شود. مصرف منظم مغزها ظاهر پوست را بهبود می بخشد، پوست و مو را ابریشمی می کند، جوش ها را از بین می برد و بوی بدن را بهبود می بخشد.

بادام زمینی وارداتی تولید الاستین را تحریک می کند، بنابراین پوست سفت می شود و خطوط صورت و بدن سفت و جذاب می شوند.

بدون دلیل نیست، روغن بادام به طور گسترده ای در لوازم آرایشی استفاده می شود، به جز برای صورت و بدن مومیایی کردن ماساژ، اسکراب و پوشش های مخلوط.

حتی برخی از متخصصان ادعا می کنند که بادام زمینی وارداتی مانند سال های اولیه نوجوانی یک داروی غرایز جنسی است و حساسیت و میل زن را بیدار می کند.

بادام زمینی وارداتی همچنین برای بازگرداندن خاصیت ارتجاعی رگ های خونی مفید است که به درمان واریس و افت فشار خون کمک می کند، گردش خون را در قسمت های خاصی از بدن بهبود می بخشد، سلولیت را از بین می برد، رشد مو را تسریع می کند و سینه ها را به طور طبیعی بالا می برد.

از زمان های قدیم، بادام یکی از موثرترین درمان ها برای پروستاتیت و سایر بیماری های مردانه در نظر گرفته شده است.

بادام

فرآیندهای التهابی را از بین می برد، به بازسازی بافت های سالم کمک می کند، به بازیابی گردش خون سالم کمک می کند و در نتیجه توانایی نعوظ را بهبود می بخشد.

اثرات سلامتی بادام بر روی سیستم قلبی عروقی، پیشگیری از حملات قلبی و ایجاد تصلب شرایین را تضمین می کند. بادام باعث رشد ماهیچه های سالم می شود و همراه با سایر آجیل ها می تواند منبع مهمی از پروتئین برای گیاهخواران و خام خواران باشد.

فواید بادام در دوران بارداری نه تنها در حمایت از رشد سالم جنین به لطف ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ارزشمند است، بلکه در حفظ سلامت نیز دیده می شود.

آجیل تولید کلاژن را تحریک می کند، که باعث می شود از علائم کشش جلوگیری شود و به سرعت شکل پس از زایمان را ترمیم کند.

در عین حال، مغز بادام به رفع سریع گرسنگی، جلوگیری از ایجاد کم خونی و حمایت از سیستم عصبی با از بین بردن نوسانات خلقی و اختلالات خواب کمک می کند.

در دوران شیردهی، بادام به دلیل داشتن کلسیم بسیار ارزشمند است. شیر را غنی می کند، آن را خوش طعم و آسان می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *