پیراهن

از پارچه تترون بیشتر برای دوخت پیراهن مردانه تترون ژاپن استفاده می شود، اما امروزه خانم ها اغلب برای خود چیزهای تک جنسیتی می خرند تا بتوانند از آن مراقبت کنند.

پیراهن های آکسفورد به سبک گاه به گاه دوخته می شوند، چنین چیزهایی برای پیاده روی، ملاقات با دوستان، نوعی تعطیلات عالی هستند. یکی از ویژگی های جالب چنین پارچه ای، جهت های مختلف نخ ها است.

نخ های سفید در یک جهت و رشته های رنگ شده در جهت دیگر قرار دارند. همه اینها یک طراحی زیبا ایجاد می کند.

به هر حال، برخی از انواع آکسفورد هنوز هم می توانند برای دوخت پیراهن اداری استفاده شوند. به عنوان مثال، این یک آکسفورد خاص برجسته است. گران ترین نوع رویال آکسفورد است. با وسایل پشمی و ابریشمی همخوانی دارد.

پیراهن های مردانه از این پارچه با دکمه های پیچیده روی یقه در حال حاضر در اوج مد قرار گرفته اند.

پولین یکی دیگر از موادی است که پیراهن های مردانه و زنانه از آن ساخته می شود. پس از ابریشم، دومین محبوب ترین است. پوپلین بسیار متراکم است، اما پارچه آن اصلا زبر نیست.

پیراهن

برعکس، لمس چنین ماده ای بسیار خوشایند است. چروک نمی شود، که مراقبت را بسیار ساده می کند. همچنین رطوبت سنجی است، بنابراین فرد می تواند در هوای سرد و گرم پیراهن بپوشد.

هنگام انتخاب پیراهن پوپلین، کارشناسان توصیه می کنند به برچسب ترکیب توجه کنید. اگر پارچه حاوی پنبه یا ابریشم باشد عالی است. اما مصنوعی گاهی اوقات کیفیت را کاهش می دهد.

پیراهن های کتان طبیعی امروزه جزو شیک ترین پیراهن ها هستند و این تنها به دلیل ترکیب طبیعی آنها نیست. کتانی به خودی خود بسیار زیبا به نظر می رسد و مناسب بسیاری از موقعیت ها است.

این یک انتخاب عالی برای گرمای تابستان است که لباس های دیگر به بدن می چسبند. کتان به سرعت خشک می شود و همچنین مسئول تنظیم حرارت است. این یک پارچه کاملا ضد حساسیت است که بهترین راه حل برای افرادی با پوست حساس خواهد بود.

اما توجه به این نکته مهم است که کتانی بسیار سریع چروک می شود و بسیار ضعیف اتو می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *