اطاعت کلید است
اگر به دنبال سگ نگهبانی هستید که به دستور حمله کند، مطمئن شوید که جدی هستید. یک سگ مهاجم واقعی نمی تواند با کسی به جز نگهدارنده اصلی خود دوست شود.

اگر تصمیم گرفتید که این سطح محافظتی است که به دنبال آن هستید، باید مراقب باشید که دستورات خاصی را به آنها آموزش دهید، فراتر از اینکه چگونه از خانه و خانواده خود دفاع کنید. به عنوان مثال، مطمئن شوید که آنها آموزش اطاعت اولیه سگ های نگهبانی را به وضوح درک می کنند و به طور قابل اعتمادی فرمان عقب نشینی و توقف هرگونه رفتار تهاجمی را می دانند.

همچنین، مطمئن شوید که به سگ خود یاد می دهید که از شما اطاعت کند بیش از دیگران. اگر سارق بتواند سگ را با استفاده از همان دستورات کنترل کند، کل سیستم شما به خطر می افتد.

راه‌هایی برای تربیت سگ برای پارس کردن آموزش‌دیده وجود دارد، که هم شامل آموزش پارس کردن به غریبه‌ها و هم – انتقادی – آموزش دادن به سگ برای توقف پارس کردن به دستور است.

اجتماعی شدن
ضروری است اطمینان حاصل کنید قیمت هر گرم جیوه قرمز که سگ نگهبان خود را اجتماعی کنید تا بدانند هر شخصی که در ملاء عام از کنار آن عبور می کند، مانند پیاده روی در پارک، تهدیدی نیست. البته، صدر فهرست افرادی که می‌خواهید سگتان با آنها راحت باشد، خانواده شما هستند، که همه آنها باید زمان زیادی را صرف دوست داشتن حیوان کنند.

همچنین آموزش بی تفاوتی نسبت عکس تلویزیون جیوه دار به حیوانات دیگر به آنها کمک می کند تا گربه ها، سنجاب ها یا سگ های دیگر را با یک مزاحم واقعی درک نکنند.

به دنیا اطلاع دهید
اگر سگی دارید که به طور خاص از خانه خود محافظت می کند و از خانواده خود محافظت می کند، آن را یک سناریوی حمله غافلگیرانه نکنید. به دنیا اطلاع دهید!

این بدان معنا نیست که سایت آراد برندینگ شما باید تابلوهای هشدار دهنده “سگ نگهبان” را روی ملک خود بپوشانید – اگرچه این مطمئناً ضرری ندارد. سرنخ‌های کوچکی مانند بیرون گذاشتن کاسه و ظرف، افسار یا اسباب‌بازی‌های سگ می‌توانند این پیام را ارسال کنند که سگی مراقب ملک شماست.

  • منابع:
  1. Everything you need to know before getting a guard dog
  • تبلیغات:
  1. پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان
  2. تاثیر قارچ بر روی بدن انسان ها
  3. پوشاک خوب چیست
  4. فروش کفش مردانه مجلسی توليد تبريز

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *