ما بیش از 100 تلویزیون سامسونگ را خریداری و آزمایش کرده ایم.

تلویزیون های سامسونگ، به طور کلی، بسیار متنوع هستند و می توانند کیفیت تصویر خوب تا عالی را ارائه دهند.

تلویزیون سامسونگ 55 اینچ صفحه منحنی به خاطر مدل های LED خود که به طور کلی دارای ویژگی های بازی عالی هستند شناخته شده است.

سامسونگ تلویزیون‌های جدید Neo QLED خود را در سال 2021 معرفی کرد که بهبودی در خط تولید QLED سنتی‌تر آنهاست زیرا نور پس‌زمینه LED Mini LED را معرفی می‌کند و در ترکیب با لایه کوانتومی، تلویزیون‌های سطح بالای آنها کیفیت تصویر عالی را ارائه می‌دهند.

همراه با سونی، آنها همچنین اولین تلویزیون QD-OLED را در سال 2022 برای رقابت با سری OLED ال‌جی عرضه کردند.

Samsung S95B OLED بهترین تلویزیون سامسونگ است که ما آزمایش کرده ایم.

این تلویزیون جدید در سری 2022 سامسونگ و اولین تلویزیون OLED سامسونگ در سال‌های متمادی است.

این تلویزیون کمی متفاوت از تلویزیون‌های OLED است که در سال‌های اخیر توسط ال‌جی و سونی عرضه شده‌اند، زیرا فناوری OLED موجود را با فناوری فیلتر رنگی Quantum Dot سامسونگ ترکیب می‌کند.

این امکان را به آن می دهد تا طیف وسیع تری از رنگ ها و رنگ های روشن تر را نسبت به پنل های OLED سنتی نمایش دهد.

این بدان معناست که S95B کیفیت تصویر کلی بهتری نسبت به QN90B QLED سامسونگ دارد ، با رنگ مشکی عمیق تر و زمان پاسخگویی بسیار سریعتر.

این تلویزیون فوق‌العاده با بهترین عملکرد HDR است که تاکنون روی هر تلویزیونی آزمایش کرده‌ایم، زیرا به اندازه‌ای روشن می‌شود که نقاط برجسته کوچک را حتی بیشتر از یک OLED معمولی برجسته می‌کند.

متأسفانه، در حالی که از HDR10+ پشتیبانی می کند، مانند همه تلویزیون های سامسونگ، از Dolby Vision، پرکاربردترین فرمت HDR با سرویس های پخش، پشتیبانی نمی کند، بنابراین شما به فرمت کمتر محبوب HDR10+ محدود شده اید.

همچنین دارای پشتیبانی از eARC است که به شما امکان می دهد سیگنال های Dolby Atmos را به نوار صوتی یا گیرنده سازگار منتقل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *