شکلات تافی فله

شکلات‌سازان آزادی خلاقانه‌ای برای ایجاد شکلات تافی فله به سلیقه خود دارند. طبق گفته FCIA، مواد تشکیل دهنده شکلات خوب را از شکلات با کیفیت متوسط جدا می کند.

“شکلات خوب”، همانطور که توسط FCIA تعیین شده است، فقط حاوی مشروب کاکائو، کره کاکائو (اختیاری)، شکر، لسیتین، وانیل (اختیاری) و احتمالاً چربی شیر و مواد جامد است. طعم های اضافی یا موادی مانند آجیل را می توان بعدا اضافه کرد.

نوک ها زیر یک سری غلتک آسیاب می شوند تا خمیر غلیظی به نام مشروب شکلاتی ایجاد شود.

پام ویلیامز، یکی از بنیانگذاران و رئیس سابق انجمن صنعت شکلات خوب (بازشده در برگه جدید) (FCIA) و گفت: مشروب شکلاتی حاوی الکل نیست (البته لیکور شکلات حاوی الکل است) و منبع اصلی شکلات پخته نشده شیرین است.

شکلات تافی فله

بنیانگذار و مدرس اصلی مدرسه حرفه ای شکلات Ecolé Chocolat .

ویلیامز توضیح داد که از لحاظ تاریخی، شکلات خوب به سه دسته اصلی تقسیم می شود: شکلات تلخ، شکلات شیری و شکلات سفید. شکلات تلخ از مشروب شکلات، کره کاکائو، لسیتین، شکر و وانیل تهیه می شود.

شکلات شیری شامل همان مواد شکلات تلخ به اضافه چربی شیر و مواد جامد شیر است. شکلات سفید با همان مواد تشکیل دهنده شکلات شیری درست می شود، با این تفاوت که شامل مشروب شکلاتی نمی شود.

فقدان مشروب شکلاتی در شکلات سفید، شکلات‌سازان را به بحث در مورد اینکه آیا واقعا شکلات است یا خیر، سوق داده است.

تا سال 2002، سازمان غذا و داروی ایالات متحده آن را به جای شکلات، شیرینی می‌دانست زیرا حاوی مشروب شکلاتی نیست.

و انجمن تولیدکنندگان شکلات از FDA درخواست کردند که استانداردی از هویت برای شکلات سفید اضافه کرد (در برگه جدید باز می شود). از آنجایی که سازمان غذا و دارو از آن به عنوان شکلات سفید یاد می کند تا شیرینی، برخی از کارشناسان مانند ویلیامز شکلات سفید را به عنوان شکلات می پذیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *