بازی با اسباب بازی های نقش آفرینی مانند آشپزخانه بازی فواید بسیار زیادی برای کودکان دارد.

آنها واژگان، تخیل و مهارت های اجتماعی خود را توسعه می دهند و همچنین هماهنگی دست و چشم، مهارت های حرکتی ظریف و توانایی حل مسئله را بهبود می بخشند.

کودکان دوست دارند هنگام بازی از زندگی واقعی تقلید کنند و دادن یک آشپزخانه کوچک به آنها راهی عالی برای تسهیل این امر است.

آنها برای پسران و دختران عالی هستند و برای خواهر و برادر یا دوستانی که با هم بازی کنند ایده آل هستند.

بنابراین،اسباب بازی ظروف آشپزخانه برای چه سنی هستند و زمان ایده آل برای خرید یک آشپزخانه برای کودک شما چه زمانی است؟

همه کودکان با سرعت‌های متفاوتی رشد می‌کنند و بنابراین وقتی صحبت از توصیه اسباب‌بازی برای سنین مختلف می‌شود، هیچ پاسخی برای همه وجود ندارد.

کودکان نیز علایق خاص خود را دارند که با گذشت زمان تغییر می کند.

بنابراین اگر می بینید که فرزندتان از نوع خاصی از اسباب بازی لذت می برد، می گوییم بدون در نظر گرفتن هنجار، آن را دنبال کنید.

به طور کلی کودکان از سن ۲ تا ۳ سالگی شروع به لذت بردن از بازی وانمودی می کنند، بازی آنها پیچیده تر می شود و هماهنگی دست و چشم و مهارت های حرکتی ظریف لازم برای بریدن غذای بازی، چیدن میز برای یک مهمانی چای، و به اسباب بازی های نوازش آنها غذا بدهند

بنابراین آنها یک هدیه محبوب برای تولد 2 یا 3 سالگی هستند و حتی یک هدیه عالی برای یک کودک 18 ماهه خواهند بود.

چیزی که در مورد آشپزخانه وجود دارد این است که آنها با کودک شما رشد می کنند.

یک کودک نوپا ممکن است بازی های پیچیده ای انجام ندهد اما عاشق باز و بسته کردن در کمد و چرخاندن دستگیره ها برای شنیدن صدای کلیک است.

مجموعه‌های برش بسیار خوبی وجود دارد که از 18 ماهگی مناسب هستند و برای بچه‌های کوچک مناسب هستند تا مهارت‌های حرکتی ظریف و هماهنگی دست و چشم خود را تمرین کنند.

به علاوه آنها عاشق این واقعیت هستند که دقیقاً مانند مامان و بابا از چاقو استفاده می کنند.

همانطور که بزرگتر می شوند، اسباب بازی های آشپزخانه برای توسعه مهارت های زبانی و واژگان عالی هستند و کودکان بزرگتر حتی می توانند نوشتن منوها را برای کافه یا مغازه خود تمرین کنند.

بچه ها شروع به یادگیری نام غذاها و ظروف و همچنین افعال برای اعمالی که انجام می دهند و متضادهای آن مانند گرم و سرد می کنند و به واژگان پیچیده تر مورد نیاز برای ایفای نقش می پردازند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *