لباس

لباس فرم برای چیست؟

روپوش لباس کار میهن دوخت که برای محافظت از کارگر در برابر تأثیرات مضر و سایر تأثیرات محیط کار طراحی شده است. در بیشتر موارد، روپوش برای افرادی که در شرکت ها کار می کنند ساخته می شوند. روپوش ها باید ویژگی های مناسب برای نوع خاصی از کار را داشته باشند.

نحوه انتخاب لباس کار میهن دوخت مجلسی زمستانی و تابستانی

لباس کار میهن دوخت های زمستانی به منظور حفظ سلامت و عملکرد، ایجاد آسایش و ایمنی برای کارگران حرفه‌های مختلف که در اتاق‌های بدون گرمایش و در فضای باز کار می‌کنند، ایجاد می‌شوند.

چنین لباس هایی با درجه بالایی از عایق حرارتی، حفاظت از باد، مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر سایش متمایز می شوند و همچنین مانع حرکت نمی شوند.

لباس های مدرن برای اهداف خاص را نمی توان با ژاکت های لحافی قدیمی مقایسه کرد. با ویژگی های زیر متمایز می شود.

راحتی و وزن سبک. لباس به گونه ای طراحی شده است که کار با آن آسان و راحت باشد.

لباس

تنظیم حرارت. مواد مدرن، به ویژه، پارچه غشایی، و ویژگی های برش یک جلیقه جداشدنی، یک هود قابل جابجایی اجازه هیپوترمی و گرمای بیش از حد کارمند را نمی دهد.

ایمنی. سرپوش ها به طور قابل اعتمادی از کارگر در برابر تماس با مواد مضر و خطرناک محافظت می کنند.

لباس های کار را مطابق با توصیه های سازنده که روی برچسب مشخص شده است، بشویید، خشک کنید، اتو کنید و نگهداری کنید. در اینجا چند نکته اساسی مراقبت وجود دارد:

وسایل کار را در اتاق های گرم نگهداری کنید. چیزهای ساخته شده از خز و پشم باید به طور دوره ای از پروانه پردازش شوند. به طور منظم وضعیت لباس ها را بررسی کنید و به موقع آنها را تعویض کنید.

محصولاتی که در معرض شستشوی معمولی نیستند باید مرتباً خشک شوند. برای چیزهایی که از پارچه های غشایی ساخته شده اند، از ابزارهای مخصوص استفاده کنید.

مراقبت مناسب از لباس محافظ شما به حفظ ویژگی های محافظتی آن برای مدت طولانی کمک می کند. علاوه بر این، طول عمر لباس را افزایش می دهد، به این معنی که به کارفرما کمک می کند در هزینه خود صرفه جویی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *