پارچه

روکش چرم مصنوعی پارچه ای است که با مواد مصنوعی تولید می شود. از نظر چشم بی شباهت به چرم نیست، در حالی که تفاوت در لمس قابل توجه است. مبل چرمی خشن تر از چرم است.

پارچه مبلی اویاز  به نسبت ارزان تر است اما دوام کمتری نیز دارد، پس از چند سال سطحی ترین لایه می تواند لایه برداری شود. بعد از چند سال این اتفاق به کیفیت مواد بستگی دارد.

با این حال، تمیز کردن آن راحت تر از چرم است، در برابر آب و لکه مقاوم است و از نور خورشید نمی ترسد. کتانی پارچه‌ای از ظرافت بی‌ظرافت است: تصفیه‌شده اما خالص و ضروری، حسی که القا می‌کند حس یک مبل خوش ساخت اما زندگی‌شده است. همچنین یک ماده مقاوم است.

پنبه یکی از محبوب ترین پارچه ها است. طبیعی، ضروری و دلپذیر در لمس، ایده تازه و تمیز، بوی لباسشویی را به ذهن متبادر می کند.

این یک پارچه تنفسی است که برای تماس با پوست ما، به ویژه در تابستان، مناسب است. به راحتی شسته و خشک می شود، اما می تواند به همین راحتی کثیف شود.

پارچه

مبل مخملی برای سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل یا کلاسیک عالی است. با این حال، اخیراً این روند این است که آن را در مبلمان مدرن نیز بگنجانیم تا تأثیری قوی در سبک ایجاد کنیم: نتیجه در بالاترین سطوح شیک است.

مخمل مترادف با تجمل است. رایج ترین رنگ ها برای مبل مخملی، سایه های تیره مانند آبی و شرابی است. آخرین ترندها شامل مبل هایی در سایه های پاستلی مانند صورتی و یاسی یا در رنگ های روشن مانند زرد و آبی کبالتی است. از زیبایی خاصی مبل های مخمل سبز با هزار و یک سایه هستند.

نرم و صاف، لمس سطح مبل مخملی به خودی خود یک نوازش است. تنها مگس در پماد؟ این پارچه خیلی تابستانی نیست، نه وقتی روی آن می‌نشینید و نه برای چشم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *