قبل از پرداختن به ساختارهای شیمیایی مختلف انواع مختلف باتری ها، داشتن دانش کلی در مورد نحوه عملکرد باتری ها مهم است، زیرا اندازه گیری آنها کمی متفاوت از سایر وسایل الکتریکی است.

ظرفیت: ظرفیت به میزان شارژ باتری اشاره دارد.

باتری شارژی اسباب بازی در میلی آمپر ساعت (mAh) یا آمپر ساعت (aH) اندازه گیری می شود. 

میلی‌آمپر ساعت باتری معمولاً در کنار باتری ذکر شده است، و می‌توانید با استفاده از این معادله ساده بفهمید که باتری چقدر طول می‌کشد:

آمپر ساعت (aH) / آمپر (A) = ساعت (H)

به عنوان مثال، یک باتری قلیایی 2500 میلی آمپر ساعتی می تواند دستگاهی را تغذیه کند که 250 میلی آمپر جریان را به مدت 10 ساعت می کشد. با این حال، اگر بار 25 میلی آمپر جریان داشته باشد، باتری 100 ساعت دوام می آورد. عمر کلی باتری شما بستگی به این دارد که از آن برای چه چیزی استفاده می کنید، اما یک قانون کلی این است که هر چه باتری میلی آمپر ساعت بالاتری داشته باشد، انرژی خود را بیشتر حفظ می کند.

مانند بسیاری از خانواده ها، شما احتمالاً در بازی با اسباب بازی های الکترونیکی خود – به خصوص در کریسمس – باتری های زیادی را پشت سر می گذارید! اما باتری ها چگونه کار می کنند؟

مانند بسیاری از خانواده ها، شما احتمالاً در بازی با اسباب بازی های الکترونیکی خود – به خصوص در کریسمس – باتری های زیادی را پشت سر می گذارید! اما باتری ها چگونه کار می کنند؟

خوب، در یک قسمت باتری تعدادی الکترون بسیار هیجان زده وجود دارد که تا آنجا که می توانند تلاش می کنند تا به طرف دیگر باتری برسند. 

با این حال، اسیدی در وسط وجود دارد که مانع از پریدن آنها می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *