سیب

منجمد کردن سیب یک راه آسان برای حفظ برداشت سیب است. سیب ها را می توان به صورت بلوک منجمد یا پوره کرد. با این نکات می توانید طعم گنج های داخلی را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشید.

یخ زدن سیب شفیع آبادی در پاییز بسیار مهم است، زمانی که درختان سیب بیشتر از آن چیزی که سیب ها می توانند بستنی ها را تحمل کنند محصول تولید می کنند یا در فر کیک می پزد.

برداشت سیب باید در فریزر به صورت بلوک یا سس سیب نگهداری شود. بلوک ها و پوره سیب یخ زده آماده سازی و پخت غذا را سرعت می بخشد.

یخ زدن سیب ها در بلوک ها شاید ساده ترین راه برای حفظ برداشت سیب پر باشد، زیرا سیب ها را می توان به صورت خام منجمد کرد و حتی پوست کندن آن ضروری نیست.

یخ زدن سیب با پوست آن فرآیند نگهداری را به میزان قابل توجهی سرعت می بخشد. با این حال، غلاف ها و برجستگی های بذر و مناطق کرم خورده باید حذف شوند.

سیب

سیب ها را به ورقه های نازک برش دهید. مطمئن شوید که فضای داخلی نیز خوب به نظر می رسد، یعنی کرمی وجود ندارد. بلوک‌های سیب را در جعبه‌های فریزر یا کیسه‌هایی در اندازه‌های مناسب بریزید و در صورت تمایل کمی شکر بپاشید.

بلوک های سیب منجمد برای استفاده چند منظوره در پخت، مانند پای، فرنی، سوپ، اسموتی و به عنوان یک ماده در اسموتی ها مناسب هستند.

وقتی سیب را به صورت تکه تکه می کنید، می توانید یک سیب را به صورت خام فریز کنید. بلوک ها را داخل فریزر بریزید و شکر بپاشید. بهترین راه برای نگهداری سیب هایی که به عنوان سالاد میوه سرو می شود، منجمد کردن آنها در آبگوشت شکر است.

سیب های منجمد شده در آب قند برای ماه ها خوب می مانند. هنگام ذوب، بلوک های سیب تیره می شوند، اما طعم آن تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

ابتدا آب قند را با جوشاندن آب و شکر در قابلمه ای آماده کنید تا شکر در آب حل شود. برای یک کیلوگرم سیب به یک لیتر آب و یک دسی لیتر شکر نیاز دارید. در صورت تمایل می توانید آبگوشت را با چوب دارچین یا بادیان ستاره ای مزه دار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *