اسباب بازی

اسباب بازی ها معمولا دارای رده بندی سنی نیز هستند. سازنده مسئول این است، اما این والدین هستند که در این تصمیم سهیم خواهند بود، یعنی اینکه آیا یک کالا برای فرزندشان ایمن است یا خیر.

به عنوان مثال، اسباب بازی لگو انتقام جویان یا نشانگرهای رنگی در بازار وجود دارد که نشان‌دهنده قدمت یک سال یا بیشتر است. با این حال، ممکن است کودک در یک سال زندگی هنوز از مهارت کافی برخوردار نباشد و در استفاده از این نشانگرها نیاز به نظارت داشته باشد تا به عنوان مثال آسیبی نبیند. چشم های کوچکش

وقتی به اسباب بازی هایی اشاره می کنیم که کلیشه ها را تقویت می کند، منظورمان چیست؟ از خرید هدایای فرزندتان، متوجه خواهید شد که همه چیز گزینه هایی برای پسران یا دختران ارائه می دهد.

در حالی که در لباس ها و کتانی ها تمایز فقط به رنگ ها و طرح پارچه ها مربوط می شود، در اسباب بازی ها این تمایز بیشتر و بیشتر می شود و منجر به ایده های کلیشه ای در مورد مشاغلی می شود که یک دختر بچه یا یک پسر باید داشته باشد.

اسباب بازی

بنابراین ما به دختران بالرین، شاهزاده خانم ها و پروانه ها می رسیم، در حالی که پسران کوچک با دزدان دریایی و ملوانان شناخته می شوند. بچه ها در بزرگ شدن با عروسک های سکسی و اکشن های خشن روبرو می شوند!

بازی هایی که به شدت نژادپرستانه هستند معمولاً نیاز به مراقبت و مراقبت دارند. کودکان باید با بسیاری از فعالیت های انسانی آشنا شوند و دوران نوزادی فرصتی برای شروع خوبی در ایجاد پیام های غیر جنسی برای کودکان است.

اما فراموش نکنیم که یک تکه کاغذ، یک برگ، یک تکه چوب، شکل دست‌ها، صداها، آهنگ‌ها، کلمات، صورت، پیاده‌روی و مهم‌تر از همه: تعامل می‌تواند به یک بازی تبدیل شود.

با تکرارها، امواج صدایمان، تماس چشمی، حضور فعال و درگیر شدن با فرزندمان می توانیم با گران ترین و با کیفیت ترین اسباب بازی موجود در بازار رقابت کنیم!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *