اسباب بازی

بسیاری از والدین در هیجان خود اسباب بازی های زیادی را برای فرزند خود می خرند و سعی می کنند بهترین ها را به آنها ارائه دهند. در همان زمان، عضو جدید خانواده شروع به دریافت هدایای زیادی می کند! بنابراین اولین تفکرات را شروع کنید که کدام بازی مناسب ترین و بهترین گزینه است.

اسباب بازی فروشی ها گزینه های زیادی مانند اسباب بازی فرفره انفجاری برای کودکان دارند. والدین آگاه به آرامی یاد می گیرند که اسباب بازی هایی را که ارزشش را دارند تشخیص دهند:

خلاقیت هایی که کودک به شیوه ای منفعلانه تر با آنها درگیر می شود. آنهایی که در امان از آنهایی که خطرناک است. مناسب سن کودک از نامناسب. بازی هایی که رشد کل نگر را ارتقا می دهند نسبت به بازی هایی که الگوهای اشتباه را به کودکان آموزش می دهند

پس بیایید این مسائل را یکی یکی بررسی کنیم:

اسباب‌بازی‌های خلاق آن‌هایی هستند که چیزهای کافی برای کنجکاوی کودک دارند. آنها رنگ های مختلف دارند، بافت های متفاوتی دارند، صداها را تولید می کنند. بسیاری از بازی‌ها به عنوان خلاقانه برچسب‌گذاری می‌شوند بدون اینکه لزوماً چنین باشند.

اسباب بازی

اگر اسباب‌بازی محرک‌های زیادی به کودک ارائه کند و او را تشویق کند که به روش‌های مختلف با آن درگیر شود و کنجکاوی را پرورش دهد، خلاقیت را بیشتر افزایش می‌دهد. یک مثال ساده آجر است که آگاهی فضایی، تخیل، مهارت های تطبیق، ساخت و ساز را تمرین می کند.

اسباب‌بازی‌های ایمن آن‌هایی هستند که دارای نشان CE هستند. به ویژه مهم است که مطمئن شوید این علامت گذاری وجود دارد، زیرا بازی هایی که آن را ندارند بسیار محتمل هستند.

به عنوان مثال رنگ های سمی دارند آیا این خطر را داریم که کودکمان اسباب بازی نامناسبی را در دهانش بگذارد که ذرات سمی را منتقل کند یا قطعه کوچکی که ممکن است پاره شود و برای خفگی خطرناک باشد؟ توجه ویژه ای داشته باشید زیرا نشان CE می تواند به این معنی باشد که محصول از چین وارد شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *