جعبه

جعبه مقوایی فانتزی پیش ساخته هستند که بیشتر برای بسته بندی مواد و محصولات مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین گاهی اوقات مورد استفاده مجدد قرار می گیرند.

جعبه مقوایی فانتزی همانطور که از نامشان پیداست از مقوا ساخته شده اند که یک محصول طبیعی، تجدید پذیر و پایدار است. مقوا معمولاً در خانه ها، مشاغل و حتی در محیط های صنعتی یافت می شود. جعبه های مقوایی که تولید آسان و نسبتاً ارزان هستند، کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند.

جعبه مقوایی فانتزی از یک ورق مقوای ضخیم ساخته شده اند که در یک یا هر دو طرف با پارچه، کاغذ، وینیل، پلاستیک یا پلی وینیل کلرید که یک پلاستیک شفاف است پوشانده شده است.

جعبه مقوایی فانتزی به عنوان کارتن یا پالت نیز شناخته می شوند و در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید می شوند.

برخی از جعبه مقوایی فانتزی بلند و باریک هستند و به آنها بسته بندی قفسه می گویند، در حالی که برخی دیگر عریض تر و دارای قسمت بالایی بلند هستند. برخی از انواع جعبه های مقوایی به عنوان مقوا با چگالی بالا شناخته می شوند، زیرا وزن آنها بیشتر از انواع دیگر جعبه های مقوایی است.

جعبه

جعبه مقوایی فانتزی تقریباً در هر نوع بسته بندی قابل استفاده هستند. جعبه‌های مقوایی معمولاً در همه اشکال بسته‌بندی یافت می‌شوند.

از آنجایی که جعبه مقوایی فانتزی به راحتی سفارشی می شوند تا نیازهای متنوع هر نوع بسته بندی را برآورده کنند، جایگزینی جذاب برای بسیاری از راه حل های بسته بندی پلاستیکی یا فلزی استاندارد هستند.

آنها علاوه بر مقرون به صرفه بودن، راه حلی سریع برای اکثر نیازهای بسته بندی ارائه می دهند، سازگار با محیط زیست هستند و به راحتی ضدعفونی می شوند.

جعبه های مقوایی در درجه اول به عنوان مواد کفپوش برای بسته بندی مواد غذایی، نوشیدنی ها، داروها و لوازم پزشکی استفاده می شود. اصطلاح جعبه های مقوایی نیز در خانه برای اشاره به جعبه هایی استفاده می شود که به طور خاص برای محصولات خانگی ساخته می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *