صابون

صابون صندل اصلی برای پوست ساخته می شوند و بافت پوست از نظر صورت و بدن متفاوت است. صورت شما می تواند باعث مشکلات متعددی مانند خشکی، تیرگی، بثورات و موارد دیگر شود. چرا بهتر است از شستشوی صورت به جای صابون استفاده کنید؟

هنگامی که از شوینده صورت مخصوصاً از نوع پوست خود استفاده می کنید، دارای موادی است که برای پوست شما مفید است.

یک شستشوی ملایم صورت بدون صابون صندل اصلی به تمیز نگه داشتن صورت شما بدون از بین بردن روغن های ضروری از صورت شما که می تواند باعث آسیب شود کمک می کند.

زیرا روغن طبیعی موجود در صورت ما به عنوان سپری در محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر، گرد و غبار، عوامل محیطی و آلودگی عمل می کند.

بنابراین بسیار مهم است که این روغن های طبیعی را از صورت خود نشویید. در همین حال، صابون‌ها به شدت روی پوست اثر می‌گذارند و در نتیجه آن لایه محافظ روغن را از بین می‌برند و پوست را خشک و کدر می‌کنند. به همین دلیل بهتر است از شوینده صورت به جای صابون برای صورت استفاده کنید.

مضرات استفاده از صابون

صابون صندل اصلی از چربی ها یا روغن های طبیعی با محلول قلیایی هیدروکسید سدیم ساخته می شوند. صابون ها در پاکسازی بدن ما از آلودگی ها و روغن ها عالی عمل می کنند. با این حال، صورت ما در مقایسه با بقیه بدن ما شکننده‌تر و ظریف‌تر است.

صابون

در کنار ظریف بودن پوست ما نیز متفاوت است و با نگرانی های مختلفی مانند آکنه، خشکی، چربی و غیره مواجه است که به احتیاط بیشتری نیاز دارد. همچنین، پوست صورت ما بسیار نازک‌تر است و استفاده از محصولاتی که به صورت آسیبی وارد نمی‌کنند، ضروری است.

گاهی اوقات صابون صندل اصلی که با آب سختی که کلسیم بالایی دارد ترکیب می شوند می توانند یک کف صابون ایجاد کنند که بر روی پوست شما باقی مانده است.

صابون صندل اصلی حاوی عناصری است که در تمیز کردن پوست ما عالی عمل می کنند، اما همیشه از آن محافظت نمی کنند. صابون ها بر پایه قلیایی هستند و سطح PH را مختل می کنند و شرایط پوست را بدتر می کنند.

افراد پوست حساس به دلیل عناصر قلیایی اضافه شده در صابون با مشکلاتی مانند قرمزی و بثورات پوستی مواجه می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *