کیف

وقتی از فروشگاه خارج می شویم همه چیز در جای خود قرار دارد، کیف چرم سنگشور زیبا است و به نظر می رسد درخشش بی نظیری دارد. اما بدون توجه، بسیاری از زیبایی ها در طول زمان محو می شوند. چرم نیز دشمنان خود را دارد و زمین اولین آنهاست.

قرار دادن کیف چرم سنگشور روی زمین نه تنها می تواند خراش دهد، بلکه کیف را با انواع کثیفی که از کجا می آید لکه دار کند. برای تمیز نگه داشتن آن، آن را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و بگذارید در سایه خشک شود. کافی است بهداشت خود را منظم نگه دارید.

یک نکته خوب این است که برای هیدراته نگه داشتن چرم، کمی مرطوب کننده داخل کیف قرار دهید. نیازی به محصول خاصی برای چرم نیست، یک مرطوب کننده معمولی بدن نتایج عالی می دهد!

کیف چرم سنگشور را در جای خنک و به دور از قرار گرفتن غیر ضروری در معرض رطوبت و گرد و غبار نگهداری کنید.

چرم بسیار مقاوم است، اما همچنین می تواند لک شود! بنابراین خوب است که مراقب باشید. اگر چرم به طور خاص تحت درمان قرار نگرفته باشد، بهتر است از باریدن باران روی آن جلوگیری شود. اسیدیته آب باران با گذشت زمان می تواند لکه دار شود.

کیف

همچنین از نزدیک نگه داشتن لوازم جانبی خود به غذاهای چرب خودداری کنید. آنها می توانند چکه کنند و نام تجاری برای همیشه آنجا بماند. اگر این اتفاق افتاد، سعی کنید بلافاصله آن را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید.

اگر آن را حل نکرد، آن را نزد یک متخصص یا خشکشویی مورد اعتماد ببرید. بهتر از عبور از محصولات بدون اطلاع و ایجاد لکه های بیشتر است. کپک همچنین می‌تواند لکه‌دار شود، بنابراین ما اهمیت نگهداری آن‌ها را در مکانی مطبوع تقویت می‌کنیم.

تصور کنید روی آن کیف چرم سنگشور چرمی زیبا سرمایه گذاری می کنید که وقتی به پنجره نگاه می کردید مربعی شکل بود و به شما لبخند می زد و بعد از مدتی تمام آن پژمرده شده بود، بدون اینکه شکلی در کمدتان داشته باشد. غمگین است، اینطور نیست؟

این ممکن است در صورت استفاده نادرست از کیف چرمی یا نگهداری آن به روش اشتباه اتفاق بیفتد. از خم کردن آنها یا وارد کردن وزن به آنها خودداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *