قابلمه های مسی نیز زیبا هستند و بسیار کارآمد هستند ، اما جنبه مثبت کمتر آنها نیازمند نگهداری است، زیرا به صورت دوره ای نیاز به پرداخت خارجی و قلع کاری داخلی توسط متخصص دارند.

بنابراین برای راحتی و سادگی، تابه های آلومینیومی ته ضخیم معمولاً نچسب پخش می شوند که تضمین می کند غذاهای آماده به ته و دیوارها نچسبند و خود را خراب کنند (و همچنین خود ظرف را خراب کنند).

نوع خاصی از قابلمه 22 پارچه mgs که نام خود را به یک روش پخت و پز داده است : اگر می خواهید خورش، گوشت کبابی و سوپ و همچنین پای و ریزوتو تهیه کنید، کاسرول انتخاب مناسبی است.

پس در مورد تعمیر و نگهداری ، بهتر است به یاد داشته باشید که در هنگام آماده سازی فقط از ظروف چوبی یا پلاستیکی استفاده کنید ، زیرا ابزارهای تیز و فولادی به راحتی می توانند ته دیگ را خراش دهند.

علاوه بر این، برای تمیز کردن، هرگز نباید از شوینده های تهاجمی یا رسوب زدایی استفاده کنیم ، زیرا خطر آسیب جبران ناپذیری به لایه نچسب دارند.

قبلاً گفتیم: در عمل محدودیتی برای استفاده از قابلمه وجود ندارد، حتی اگر عموماً برای خورش و زمان پخت متوسط ​​مناسب‌تر در نظر گرفته شود .

ماده‌ای که می‌توان با این ابزار تقویت کرد، گوشت است که به قطعات بریده شده یا تکه‌هایی به اندازه لقمه، حتی با استخوان‌ها، بریده شده است.

دستور پخت غذای دریایی بسیار محبوب است، با استفاده از نرم تنان با شاخک هایی مانند اختاپوس، کاسه ماهی، ماهی مرکب و ماهی مرکب، حتی پر شده.

از طرف دیگر، برای سبزیجات بهتر است آنهایی که تفاله سفت دارند (سیب زمینی، هویج، قارچ، فلفل، پیازچه و موسیر کامل) ترجیح داده شود یا سبزیجات پربازده (مثلا کدو سبز) را فقط در مرحله آخر قرار دهید.

پخت و پز ساده و اصیل به شما امکان می دهد غذاهای لذیذ و زیبا را سر سفره بیاورید: ما در مورد تکنیکی صحبت می کنیم که بسته به ماده انتخابی به زمان کم و بیش طولانی نیاز دارد و دمای بسیار پایینی که هرگز به نقطه جوش نمی رسد.

بیایید ببینیم پخت و پز در کاسه شامل چه چیزهایی است ، چگونه آن را بدون خطا انجام دهیم و کدام دستور العمل ها را برای امتحان کردن انتخاب کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *