آویشن

بسیاری از مردم نمی دانند، اما آویشن جنوب همچنین می تواند به عنوان یک درمان برای کسانی که نیاز به کاهش استرس دارند، کار کند. دلیل؟

این ماده دارای ماده ای به نام کارواکرول است. که طبق مطالعات اخیر نشان داده است که می تواند با افزایش سطح دوپامین و سروتونین بر خلق و خوی تأثیر بگذارد.

در موارد مسمومیت قابل استفاده است. آویشن جنوب همچنین در دوران باستان برای درمان مسمومیت ها به خوبی شناخته شده بود، زیرا دارای خواصی است که از آلودگی مواد غذایی جلوگیری می کند و افرادی که قبلاً در معرض خطر هستند را ضد عفونی می کند.

غذا به عنوان یک درمان در برابر مشکلات تنفسی عمل می کند. دستگاه تنفسی یکی از بزرگترین ذینفعان مصرف آویشن است.

فقط این است که، به دلیل دارا بودن عملکرد خلط آور و موادی که به مبارزه با التهاب کمک می کند، به درمان و کاهش احتمال بروز بیماری های تنفسی مانند برونشیت، آسم، آلرژی ها، سرماخوردگی و سینوزیت کمک می کند.

آویشن

چگونه آویشن را به غذاهای روزمره اضافه کنیم؟

آویشن بسیار پرکاربرد، ماده‌ای است که می‌توان از آن به روش‌های مختلف در آشپزخانه استفاده کرد. دو شکل مختلف دارد – آویشن معمولی و آویشن لیمویی و هر یک از آنها برای پختن غذاهای خاص مشخص شده است. در اینجا نحوه استفاده از هر یک آمده است:

آویشن معمولی:

آویشن معمولی که به طعم تند و تلخ معروف است، باید با احتیاط در غذاها استفاده شود. یک گزینه خوب این است که از آن برای تهیه آبگوشت استفاده کنید یا با پاشیدن برگ های کوچک آن روی گوشت ها طعم بیشتری به گوشت بدهید.

علاوه بر این، می توان آن را به عنوان مثال با سیب زمینی، گوجه فرنگی و چغندر نیز سرو کرد.

آویشن لیمویی:

آویشن لیمویی علاوه بر برگ‌های کمی بزرگ‌تر از آویشن معمولی، از نظر طعم مرکباتی نیز با اولی متفاوت است. برای تهیه سس سفید و سس های گوشتی به طور کلی یا پاستا با کمی طعم ترش و شیرین عالی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *