شوینده

شیشه پاک کن تاپ  مایع آشناترین و راحت ترین نوع شیشه پاک کن برای استفاده روزمره در خانه است. اکثر پاک کننده های شیشه مایع در بطری های اسپری عرضه می شوند، اگرچه تعدادی از آنها در قوطی های آئروسل بسته بندی می شوند.

بیشتر مواقع شیشه پاک کن تاپ برای تمیز کردن پنجره های فضای باز به شلنگ باغچه متصل می شوند.

برای جلوگیری از ریختن مایع شیشه پاک کن تاپ روی سطوح شیشه ای عمودی و چکه کردن آن روی مبلمان یا کف زیر آن، بهتر است این پاک کننده ها را روی یک پارچه تمیزکننده، ترجیحا میکروفیبر، که پرز روی شیشه باقی نمی گذارد، مه کنید.

سپس شیشه را با پارچه پاک کنید تا تجربه ای بدون رگه و بی نظمی داشته باشید. پاک کننده های فوم شیشه، که معمولاً در قوطی های آئروسل عرضه می شوند، اغلب محصولاتی با استحکام فوق العاده می سازند که برای مقابله موثر با سخت ترین لکه ها و گرانج شیشه ای، مانند مدفوع پرندگان روی شیشه های ماشین، علامت های آبی روی درهای دوش، و کره های خمیر دندان خشک شده روی آینه های حمام طراحی شده اند.

شوینده

از آنجایی که فوم می‌چسبد، نگرانی کمتری در مورد چکه کردن سطوح تمیزکننده وجود دارد، که به شما امکان می‌دهد محصول را مستقیماً روی شیشه اسپری کنید و سپس با یک پارچه میکروفیبر پاک کنید.

دستمال‌های تمیزکننده شیشه، محصولاتی هستند که استفاده و پرتاب می‌شوند که نظافت خانگی سبک را آسان می‌کنند. اگرچه برای لمس سریع راحت هستند، اما معمولاً نسبت به پاک کننده های مایع یا فوم برای آشفتگی های چرب، چسبنده یا غلیظ مؤثرتر عمل می کنند.

دستمال‌ها همچنین تمایل دارند رگه‌های بیشتری از خود به جای بگذارند و اگر کاربر نتواند بسته را به درستی پس از استفاده دوباره ببندد، به سرعت خشک می‌شوند.

اکثر شیشه پاک کن های تجاری لیست نسبتا طولانی مواد شیمیایی با عملکردهای مختلف دارند، اما برای اکثر مصرف کنندگان، این محصولات در یکی از دو دسته کلی قرار می گیرند: آنهایی که الکل یا آمونیاک را به عنوان ماده اصلی فعال خود دارند و آنهایی که دارای فعال ملایم تر و “سبزتر” هستند. عناصر.

آمونیاک یکی از رایج‌ترین و ارزان‌ترین مواد فعال در شیشه‌شوی‌های سنتی است، زیرا به طور موثر چربی، کثیفی، اثر انگشت، نشت‌های خشک شده پخت و پز و سایر گرانج‌های معمولی شیشه را از بین می‌برد و در عین حال برخی از میکروب‌ها را نیز از بین می‌برد.

حتی به سرعت تبخیر می شود و سطحی بدون رگه از خود به جای می گذارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *