سرامیک

یکی از چیزهایی که مردم در مورد سرامیک مخصوص راهرو بیشتر دوست دارند تمیز نگه داشتن آن است. اگر لکه، کثیفی یا مایعی روی آن وارد شود، همه آن‌ها روی آن می‌نشینند و جذب نمی‌شوند و تمیز کردن آن را آسان می‌کنند.

می‌توانید با جارو کردن سرامیک مخصوص راهرو هر گونه زباله و کثیفی از روی زمین با استفاده از جاروبرقی با برس نرم یا جارو، آنها را تمیز نگه دارید.

در صورت بروز لکه، تقریباً از هر پاک کننده ای می توان بدون آسیب رساندن به کف سرامیک مخصوص راهرو استفاده کرد. در نتیجه، بسیاری از صاحبان خانه ها، کاشی و سرامیک را در حمام و آشپزخانه خود نصب می کنند.

یکی دیگر از دلایل استفاده از کفپوش کاشی و سرامیک مخصوص راهرو ، ضد آب بودن آن است. این ماده دارای یک لایه محافظ در بالای آن است که آن را در برابر لکه و آب مقاوم می کند.

این امر به ویژه در حمام ها و آشپزخانه ها ضروری است، جایی که کاشی و سرامیک مخصوص راهرو به میزان قابل توجهی نسبت به سایر مواد دوام می آورد.

سرامیک

همچنین در شرایط رطوبتی بالا مقاومت می کند، بنابراین نگران آسیب دیدن آن در ماه های گرم و مرطوب تابستان نباشید. کاشی های سرامیکی در هر آب و هوای مرطوب مناسب خواهند بود.

سرامیک مخصوص راهرو در طیف وسیعی از رنگ‌ها، بافت‌ها و سبک‌ها موجود هستند و می‌توان الگوهای آن را با استفاده از اندازه‌های کاشی انعطاف‌پذیر ساخت.

آنها همچنین ممکن است به گونه ای چاپ شوند که شبیه چوب های سخت و سنگ های طبیعی متعدد باشند. آنها تقریباً با هر طرح رنگی یا تمی سازگار هستند.

به لطف پیشرفت فناوری چاپ دیجیتال، اکنون می توانیم هر چیزی را روی کاشی های سرامیکی چاپ کنیم. کاشی های AGL دارای کاشی های سرامیکی در طرح ها و رنگ های بی شماری است. مطمئناً چیزی را که دوست دارید در آنجا پیدا خواهید کرد.

کف کاشی و سرامیک مخصوص راهرو نه تنها به راحتی تمیز می شود، بلکه میکروب را نیز در خود جای نمی دهد. این ویژگی کاشی و سرامیک برای اداره یک کسب و کار خدمات عمومی مانند رستوران مفید است.

سطح سخت سرامیک مخصوص راهرو باعث نفوذناپذیری آن‌ها می‌شود، به این معنی که در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند و کمتر مستعد ابتلا به میکروب‌ها و کپک‌ها هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *