کشمش

کشمش پلویی ریز منبع اسیدهای مهم برای بدن انسان است. اسید تارتاریک و اولئانولیک، ویتامین های B، آهن، کلسیم و منیزیم. لیست مواد مهم را می توان برای مدت بسیار طولانی ادامه داد.

برای از بین بردن بزرگترین ضرر کشمش پلویی ریز فقط کافی است مصرف این محصول را محدود کنید. اما با مصرف معتدل می توانید نشاط، انرژی و نشاط به دست آورید.

برخی افراد متوجه می شوند که کشمش پلویی ریز به خوبی تورم را تسکین می دهد. برای از بین بردن سریع تورم، چربی حیوانی را به توت های خیس شده اضافه می کنند و این مخلوط را روی ناحیه تورم اعمال می کنند.

مصرف کشمش پلویی ریز برای زنان در دوران بارداری یا یائسگی توصیه می شود زیرا سرشار از کلسیم است. اسیدهای موجود در ترکیب آن آنتی اکسیدان های طبیعی هستند که ایمنی و وضعیت پوست را بهبود می بخشند.

این ترکیب حاوی کلسیم است که تاثیر مثبتی بر کار قلب دارد، اگر روزی یک مشت از این خوراکی خوشمزه و سالم بخورید، می توانید اعصاب خود را تقویت کرده و خواب خوبی ایجاد کنید.

کشمش

از نظر محتوای آهن، کشمش پلویی ریز حتی از سیب نیز پیشی می گیرند، آنها برای استفاده در صورت کم خونی مناسب هستند. این ترکیب حاوی بور است، این اوست که جذب بهتر مواد معدنی را تقویت می کند، بنابراین کشمش برای پوکی استخوان و پوکی استخوان مفید است.

برای مردان مفید است که بدانند کشمش حاوی اکسید آهن است. منبع انرژی برای غارهای آلت تناسلی است که مسئول نعوظ است و همچنین اثر مقوی عمومی بر بدن دارد.

برای تقویت عضله قلب باید از دستور زیر استفاده کنید: 2 کیلوگرم توت را بشویید و 40 عدد توت را صبح و عصر قبل از رفتن به رختخواب میل کنید، این کار را هر روز انجام دهید تا زمانی که توت ها تمام شوند. پس از شش ماه، این روش باید تکرار شود.

برای درمان بیماری تنفسی، 30 گرم کشمش را به مدت یک ساعت خیس کنید، قبل از رفتن به رختخواب بخورید، درمان باید با 200 میلی لیتر شیر گرم شسته شود.

دستور دیگر: 200 میلی لیتر آب جوش را روی 100 گرم توت خشک بریزید، بگذارید 10-15 دقیقه بماند، صاف کنید و 2 قاشق غذاخوری آب پیاز را به مایع حاصل اضافه کنید. این دمنوش را 3 بار در روز مصرف کنید و سرماخوردگی خیلی سریع از بین می رود!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *