شامپو

CLEAR درک می‌کند که چقدر سخت است که در دنیایی که همیشه از شما می‌خواهد با جریان باشید، برجسته شوید.

می خواهد به مردان و زنان قدرت دهد تا بدون ترس از نشان دادن دیدگاه خود برجسته شوند.

شامپو کلیر بانوان دارای کیفیت بی نظیریی می باشد.

این تنها زمانی امکان پذیر است که به خود و فردیت خود اطمینان داشته باشید.

CLEAR Philippines محصولاتی را برای موهایی سالم ارائه می دهد که با عملکرد بی نظیر ضد شوره، عاری از بالکوباک هستند و به شما اعتماد به نفس و شخصیت خود را می دهد.

شما به فرمولی نیاز دارید که تجمعات را از بین ببرد و موهای شما را سالم به نظر برساند بدون اینکه آنها را سنگین کند.

و از محصولاتی که دارای برچسب‌هایی مانند «ضد موخوره» هستند اجتناب کنید، زیرا احتمالاً با ترکیبات آبرسانی ساخته شده‌اند که می‌توانند موهایتان را چرب‌تر کنند.

شامپو

مراقبت از موهای چرب پس از اتمام شامپو به پایان نمی رسد: اگر از نرم کننده استفاده می کنید ، باید آن را تا انتهای خود نگه دارید و ممکن است روی یک برس موی گراز سرمایه گذاری کنید که به توزیع روغن های طبیعی در سراسر بدن شما کمک می کند.

همچنین ممکن است بخواهید روی یکی از بهترین پاک‌کننده‌های صورت برای پوست‌های چرب سرمایه‌گذاری کنید – در نهایت، پوست سر و پوست شما ممکن است مشکل مشابهی داشته باشند.

  • فرمول 2X Tough Action: شامپو ضد شوره ضد ریزش مو مردانه Clear به طور ویژه برای تقویت فولیکول های مو و ارتقای سلامت مو طراحی شده است، در حالی که فرمول خلاقانه تقویت کننده مو ریزش مو را تا 10 برابر کاهش می دهد.
  • تقویت مو از ریشه تا نوک: با عصاره قهوه برای سم زدایی پوست سر و تقویت فولیکول های مو از ریشه، ریزش مو را تا 10 برابر کاهش می دهد. پوست سر خود را تغذیه کنید تا رشد مجدد سالم را تشویق کنید
  • از شوره سر جلوگیری می کند: با فناوری ضد شوره سه گانه، این شامپو پاک کننده مردانه پوسته پوسته را از بین می برد و خارش پوست سر را بدون از بین بردن رطوبت طبیعی از بین می برد.
  • ویتامین B3 و تورین: این شامپو ضد ریزش مو برای مردان با قدرت ویتامین B3 و تورین که به مواد مسدود کننده DHT معروف هستند به جریان خون سالم و مبارزه با شکستگی، نازک شدن و شکنندگی مو کمک می کند.
  • موهای سالم با بافت بهبود یافته: اولین قدم برای کاهش ریزش مو، تمیز کردن پوست سر است. این شامپو عمیقا منافذ را تمیز می کند، تجمعات ناخواسته را از بین می برد و تشکیل چربی اضافی ناشی از قرار گرفتن روزانه در معرض آلودگی ها را از بین می برد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *