ماسک

ماسک ورقه ای روشی ساده و دلپذیر برای آماده کردن صورت برای آرایش، رنگ کردن پوست پس از یک شب بی خوابی یا یک روز پرمشغله، یا به سادگی تنوع بخشیدن به روال زیبایی است.

اصل کار بصری است: کافی است ورق را روی صورت صاف کنید و سپس اجزای فعال کار خود را انجام می دهند. اما حتی در اینجا نیز ترفندهایی وجود دارد. ما به شما می گوییم که چگونه یک ماسک پارچه ای درست کنید تا بتواند 100٪ با ماموریتی که به آن محول شده است کنار بیاید.

ماسک ورقه ای چگونه کار می کند؟
ماسک‌های صورت پارچه‌ای راز موفقیت خاص خود را دارند: این ماسک‌ها در بوم ساخته شده از مواد مصنوعی غیر بافته یا الیاف گیاهی هستند.

خطوط صورت را دنبال می کند، محکم به پوست می چسبد و با سرم مراقبتی اثر کمپرسی ایجاد می کند. اجزای مفید به مقصد خود می رسند و در هیچ جا ناپدید نمی شوند.

مزیت دیگر این است که پوست به طور همزمان با مقدار زیادی سرم مرطوب کننده در تماس است. 15-20 دقیقه کافی است تا سلول های اپیدرم رطوبت از دست رفته را جذب کنند.

ماسک

به لطف این خاصیت، نگهداری ماسک های ورقه ای در کیف آرایشی خود در تمام طول سال مفید است. در تابستان، آنها را می توان به عنوان SOS پس از برنزه کردن آب استفاده کرد.

در زمستان، آنها حمایت بیشتری را برای پوست فراهم می کنند: آنها کمک می کنند تا راحت تر در برابر تغییرات آب و هوایی زنده بمانند و به دلیل خشک شدن هوا توسط باتری ها از پوسته پوسته شدن جلوگیری کنند.

ماسک های ورقه ای یک اصل عمل مشترک و توانایی مرطوب کردن شدید پوست های کم آب را ترکیب می کنند. در عین حال، آنها کارهای مختلفی را حل می کنند: آنها یک اثر ضد استرس یا لیفت، لایه برداری نرم، تغذیه، لحن، مات، یکنواخت و درخشش سالم را ارائه می دهند. این همه به ترکیب اشباع بستگی دارد.

ماسک مرطوب کننده تقویت کننده از برند چیستایا لینیا حتی به پوست هایی که به شدت کم آب شده اند، احساس لطافت و راحتی را بر می گرداند. این شامل 80٪ عصاره آلوئه ورا است – یک قهرمان طبیعی در حفظ رطوبت.

آلوئه در ترکیب با سرم آبی، سفتی و پوسته پوسته شدن را از بین می برد، چین و چروک های ظریف را صاف می کند، اثر آنتی اکسیدانی ایجاد می کند، رنگ پوست را بهبود می بخشد و آن را با درخشندگی پر می کند.

ماسک ورقه ای “پوست کامل” به مقابله با عواقب یک شب بی خوابی کمک می کند: آثار خستگی، تورم، چهره کدر. این نه تنها کاملاً مرطوب می کند، بلکه به پوست کمک می کند تا “بیدار شود”. آب آتشفشانی سلول‌ها را با مواد معدنی تامین می‌کند، یک “کوکتل” با طراوت با نعناع نیرو و رنگ می‌کند.

یک ماسک “تبدیل کننده” با توت ابری آبدار یک ضد استرس عالی برای صورت است. آنتی اکسیدان ها و ویتامین C موجود در سرم رادیکال های آزاد را خنثی می کنند.

روغن دانه کلودبری سرشار از اسیدهای چرب است – پوست رطوبت لازم را دریافت می کند، به سرعت سد محافظ طبیعی را بازیابی می کند، رنگی یکنواخت به دست می آورد و با سلامتی می درخشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *