چرم

انتخاب چرم فرجام باید با توجه به خلقت انجام شود. هر حیوانی از نظر انعطاف پذیری، ضخامت یا سطح پوست ویژگی های خاص خود را دارد. توجه به این نکته مهم است که هر پوست منحصر به فرد است و بنابراین خواص مکانیکی چرم در کل سطح یکسان نیست.

چرم فرجام ماده ای بادوام است که در بسیاری از بخش ها مورد استفاده قرار می گیرد: کالاهای چرمی، پوشاک، سراجی، دستکش، کفش سازی… این ماده ای بی نظیر و جاودانه است. در این راهنما دباغی های مختلف، پوشش های چرمی و ویژگی های هر حیوان را کشف کنید.

چرم فرجام ایده آل برای ساخت بعدی خود را در میان طیف گسترده ای از پوسته های چرمی ما در رنگ های مختلف و پرداخت های مختلف بیابید. هدف ما ارائه چرم های با کیفیت و قابل دسترس برای همه است.

دباغی عبارت است از تبدیل پوست به چرم فرجام با استفاده از تانن ها، موادی با ماهیت های مختلف که امکان تبدیل شدن از یک پوست قابل پوسیدگی به یک ماده ضد پوسیدگی، چرم را فراهم می کند.

چرم

چرم فرجام ماده ای بادوام است که در بسیاری از بخش ها مورد استفاده قرار می گیرد: کالاهای چرمی، دستکش، کفش سازی، منسوجات، سراجی… این ماده ای بی نظیر و جاودانه است. اصطلاح “چرم” را تنها زمانی می توان به کار برد که پوست حیوان تغییر شکل داده باشد.

یکی از قدیمی ترین روش های ساخت چرم فرجام و محبوب ترین مورد مورد علاقه علاقه مندان است. استفاده از تانن های گیاهی: چوب، پوست…. چرم های دباغی شده طبیعی نیاز به نگهداری منظم با موم، گریس یا مومیایی دارند. آنها به شما اجازه می دهند اشیاء ارزشمند بسازید.

متداول ترین روش است زیرا تقریباً 85 درصد چرم ها دباغی شده معدنی هستند و بنابراین نیاز به نگهداری کمی دارند. استفاده از تانن های معدنی: نمک های کروم، نمک های آهن… افزایش این دباغی بیش از هر چیز به دلیل تقاضای مشتریانی است که نمی پذیرند کیف چرمی در اثر باران آسیب ببیند. این امر باید امکان عدم نگهداری منظم را فراهم کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *