شیلنگ

آیا می توان شیلنگ 3 اینچ کشاورزی انعطاف پذیر را به عنوان خطوط لوله ثابت در نظر گرفت؟

در شرکت تولید گالوانیکی، ظروف حمل و نقل پلاستیکی با معرف های شیمیایی به عنوان ظروف مصرفی نصب می شود. معرف ها مخلوط های غیر قابل اشتعال چند جزئی اسیدهای معدنی، قلیایی ها یا نمک ها و همچنین مخلوطی از الکل ها، استرها و اسیدهای معدنی هستند.

آیا می توان از شیلنگ 3 اینچ کشاورزی انعطاف پذیر ساخته شده از موادی استفاده کرد که مقاومت آنها را در برابر عمل تهاجمی محیط برای دوز کردن معرف ها در ظروف گالوانیکی تضمین کند؟ یک ظرف می تواند برای یک ماه دوز معرف دوام بیاورد.

برای انجام عملیات تخلیه و پر کردن گازهای مایع، مایعات قابل اشتعال و گازهای قابل احتراق در مخازن راه آهن، استفاده از شیلنگ های انعطاف پذیر مجاز است مشروط بر اینکه کیفیت شیلنگ ها با شرایط عملیاتی مطابقت داشته باشد.

آستین ها باید روزانه از نظر ترک، بریدگی، ساییدگی و سایر آسیب ها بررسی شوند. حداقل هر 3 ماه یک بار، شیلنگ ها باید تحت آزمایش مقاومت هیدرولیکی با فشار بیش از 25٪ از فشار کاری قرار گیرند.

شیلنگ

هنگام کار با شیلنگ 3 اینچ کشاورزی سیلیکونی فشار قوی و تفنگ با قدرت بالا باید از دستکش محافظ، ماسک چشم و لباس محافظ استفاده کنیم.

اقدامات احتیاطی برای استفاده از شیلنگ فشار قوی:

از شیلنگ برای برش یا سیم استفاده نکنید. از شلنگ پیچ خورده با سیم سیم پیچ استفاده نکنید. از شیلنگ های دارای حباب یا حباب روی سطح شیلنگ استفاده نکنید.

از شعاع خمش و فشار کاری مجاز هر شیلنگ تجاوز نکنید. از ابزارهای سنگین برای حرکت دادن یا خرد کردن شلنگ استفاده نکنید. از لوله هایی که دچار خوردگی یا گرمای بیش از حد شیمیایی شده اند استفاده نکنید.

از فاضلاب حاوی آب سولفید استفاده نکنید و آزمایشات نشان می دهد که آب کارخانه های شیمیایی و پالایشگاه ها می تواند عمر شلنگ را کاهش دهد.
شلنگ را خم نکنید یا تجهیزات سنگین را با شلنگ روی داربست نکشید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *