ترمه

ترمه عتیقه برای مجالس رسمی و خانوادگی و همچنین جلسات حرفه ای انتخاب ایده آلی است.

در واقع، برای ایجاد یک فضای جشن واقعی یا به سادگی آرایش کردن یک میز با دکوراسیونی منظم و شیک، ترمه عتیقه این کار را انجام می دهد و برای عروسی، غسل تعمید، تولد، پذیرایی یا مهمانی ها. ضیافت های خصوصی بسیار مناسب است.

ترمه عتیقه در مقابل پارچه روغنی بافته می شود. در واقع، تار پوشش داده شده از قبل بافته می شود. این یک سفره سنتی است که در یک بافت خاص درست می شود.

به عنوان مثال، ترمه با روکش لاراو سالسا به صورت بافت شورون در داخل نوارهای رنگی طراحی شده است.

بنابراین، پس از اتمام بافت، ترمه با روکش اکریلیک پوشانده می شود. این نه تنها یک درمان ضد آب است که از جذب سریع لکه ها به الیاف پارچه جلوگیری می کند.

ترمه

اما در واقع یک پوشش ضخیم تر از یک درمان است و در برابر شستشو مقاوم است. از طرف دیگر، یک درمان ساده ضد آب، یک لایه محافظ نازک است که به مرور زمان و با مواد شوینده پتینه به دست می‌آورد.

در نهایت، با این فرآیند، ترمه عتیقه روکش شده ظاهر ابریشمی پارچه را حفظ می کند. بافت ظاهری زیباتر به آن می دهد. در رول های پارچه ای مانند هر رومیزی موجود است.

بنابراین می توان آن را به اندازه اندازه گیری کرد و به طور بالقوه برای به دست آوردن لبه های دقیق دوخت. علاوه بر کیفیت متریال و رندر زیبای آن، انتخاب از نظر رنگ، پرداخت و چاپ بسیار زیاد است و هر نیازی که داشته باشید شما را برآورده می کند.

ترمه عتیقه با همه سبک ها و انواع دکوراسیون سازگار است. علاوه بر این، اگر هر دو نگران بودجه خود و سیاره زمین هستید، اکنون می توانید رومیزی های ارگانیک نبافته یا در بدترین حالت، رومیزی هایی از مواد زیست تخریب پذیر و قابل بازیافت پیدا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *