زمانی که کفش های خود را می پوشید، همیشه از شاخ کفش استفاده کنید. هر واکس کفش جیر کفشی کار می کند، یا حتی می توانید از کارت اعتباری یا گواهینامه رانندگی استفاده کنید. فقط پاهای خود را در کفش گیر نکنید؛ که فشار بی مورد بر روی پاشنه پا وارد می کند، که ساختار کل کفش را فراهم می کند و همچنین از پاشنه شما حمایت می کند.

در حالت ایده آل، حداقل دو جفت خواهید داشت که می توانید بین آنها بچرخید. این عمل به کفش‌های شما اجازه می‌دهد تا بین دو پوشیدن کاملاً خشک شوند و این بدان معناست که دوام بیشتری خواهند داشت. The Art of Manliness اشاره می کند که “چرخش مهم است زیرا در حالی که کفش های شما با درختان کفش سرو قرار می گیرند، چوب رطوبت درونی را بیرون می کشد و چرم را تغییر می دهد که طول عمر همه کفش های شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.”

“تا زمانی که شما [درخت کفشی] را به دست آورید که به خوبی در کفش شما قرار می گیرد و از نوعی چوب ساخته شده است، این کار را ساده و ساده انجام می دهد.”
-جاستین فیتزپاتریک، وبلاگ اسنوب کفش

وقتی صحبت از واکس کفش بی رنگ به میان می‌آید، نوع دریافتی شما بسیار کمتر از خرید و استفاده از آنها اهمیت دارد. جاستین فیتزپاتریک از وبلاگ The Shoe Snob می نویسد: “در واقعیت، خرید درخت کفش بی اهمیت است. آنها احتمالاً مهم ترین چیزی هستند که می توانید در کنار کفش های چرمی خوب خود بخرید، اما اگر باید کاملا صادق باشم، تا زمانی که شما یکی را تهیه کنید که به خوبی در کفش شما قرار بگیرد و از نوعی چوب ساخته شده باشد، این کار را ساده و ساده انجام می دهد.”

واکس کفش چرم عسلی  برای اکثر کفش‌های لباس مناسب هستند (سایزهای کفش مردانه آمریکایی 5½ تا 17 یا سایز زنانه 7 تا 18½)، به گونه‌ای ساخته شده‌اند که دوام داشته باشند و مقرون به صرفه باشند.

20 دلار از Nordstrom
ما تحقیقاتی در مورد واکس کفش چرم انجام دادیم و تحسین گسترده ای برای فروشگاه Nordstrom با نام تجاری Cedar Shoe Trees پیدا کردیم. آنها مشخصات یک درخت کفش خوب را برآورده می کنند: آنها کاملاً از سدر معطر ساخته شده اند و در هفت سایز عرضه می شوند تا بتوانید جفتی را انتخاب کنید که به بهترین وجه مناسب کفش شما باشد. آنها همچنین در ایالات متحده ساخته شده اند، اگر این برای شما مهم است. اگر قیمت کفش‌های شما بیش از 300 دلار است، سرمایه‌گذاری در درختان کفش سفارشی از پروژه Hanger یا یک بوتیک محلی ممکن است منطقی‌تر باشد، اما در غیر این صورت، پیشنهاد مقرون به صرفه Nordstrom مفید خواهد بود.

  • منابع:
  1. The Best Products for Maintaining and Shining Leather Shoes
  • تبلیغات:
  1. کشف کنسانتره انار در صندوق امانات بانک ملی!
  2. درمان زانو درد با خوردن آویشن امکان پذیر شد!
  3. قاتلی از عایق برای خفه کردن افراد استفاده می کرد!
  4. دستگاه بادکن جلوی مشکلات کلیوی را می گیرد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *